Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

boontjeRS

Forumguru
Proficiat met de aankoop @Tuner111!
Is gelijk wel erg lange levertermijn!
Ik besteld 13 februari en hadden gezegd leveren ten vroegste eind mei, kon zelf begin juli zijn!
Na 11 weken heb ik hem geleverd gekregen. Is wel benzine rs, zou me sterk verbazen als dit bij diesel wel zolang duurt, hopelijk niet natuurlijk! De lange weken komen eraan nu! :-)

Skoda-MAN

Forumguru
Direct tijdens het gesprek met de verkoper maar onder voorbehoud van +/_ een week. Bij mij Is het min 1 week geworden :tegek:

doncalitri1984

Forumguru
Bij mij was de productieweek nog niet bekend. Deze zou later bekend en definitief zijn. Dus benieuwd wanneer andere het vernomen hebben.

Baasje!

Nieuw lid
Ik heb mij hier ook nog niet eerder voorgesteld. De levering van de octavia duurde vreselijk lang. Na een goed half jaar wachten is hij vlak voor 2015 op kenteken gezet.

Het is een standaard 1.6 greenline businessline, waarbij ik onlangs een paar nieuwe wielen heb gemonteerd:

3135fl5.jpg

1113215.jpg

2hy8ccz.jpg

JXX

Senior Member
Hoy.

De levering geen heel vlot bij mij.
Octavia besteld op 25-01-2015 en hij was in de garage op 16-03-2015, dus minder dan acht weken.
Levering was eerst voorzien voor midden april maar het ging dus zeer vlot.

johant

Senior Member
Nog geen nieuwe update, en de leverdatum staat nog steeds op 20 juni :mad:

Volgende week nog maar eens met de dealer bellen!

Zijn er bij aflevering (ik heb een ABL met Pluspakket en nog wat opties besteld) nog specifieke zaken waar ik op zou moeten letten? Of is hier een apart topic voor?

Bedankt!

Bovenaan Onderaan