Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

Na maanden (5 ongeveer) geduld is het morgen eindelijk zo ver. Ik mag mijn nieuwe Octavia eindelijk ophalen bij de dealer.
Ik ben erg benieuwd hoe hij gaat bevallen.

Hier is ie dan!! Ik ben er erg blij mee.

nEt7cpMPU5RYCw_AEbHIt21wNZkKBSd_ltLohBeDymu7LtX50Q3zICyYOQaBsXt7b917tOFCDVr1QvcGRlWqUf2LJHXs7x8bmTRMIq8Ycp7RtAPEm6OdQG8oRfr_6y7B4_Trz-VJRo2hNlDBX9Nr84up7xhrzxRS21KULIhKAM3zqkW0KVDrQAJZA_zKfZcIa6s4Gxvm6f_AAyAxgSC-QcYiAw4bDTpemc0H9lXQCq8VqPCE8yZeMWRiIQYHLqVWXkDTsBiuPGBoV0IERIdhLiY-jmaaA92iMeqmjP9IZGAdkjCrpRgV2CDyPJ9nUPi2e20mGyqmdVRfKKbVOOjZI3yNXWCFeezsvtGbR8KHf9tADAy87gYx7S_NMc9UpQW78MEV0VFq9LWgb-tDrTA89AJ6WI4wkvIIRa0P9ouKnpUPcXaTgkkOzPTUEuGXnTzSQRgZAJUbgq7MC7yI0XXi4dFjHUTeMJEitVmo6seW1cz_ULQ1Cv5T0FJYB8Ubg7oM9F0V1fNDvRtSe_tbdUBpj63y8XQQuvUIX-kQLysIMc91m_0tnd3yDcIvoiLETVgbj4Kr=w1447-h1085-no

Hoi, toekomstig Skoda rijder hier :)

Ik heb verschillende offertes opgevraagd (lease) voor een Skoda Octavia III Style Businessline 2.0 DSG! Qua configuratie en opties ben ik er wel uit maar het valt mij op, dat die Skoda Octavia III vaak 'hoog' op de poten staat, ondanks 18'' wielen. Tenminste de varianten die ik op straat tegenkom en die mijn collega onlangs ook uitgeleverd heeft gekregen.

Klopt het dat hier een verschil kan zitten tov eerder uitgeleverde Octavia's? Je ziet nl. ook 'oudere' mensen rondrijden met een auto die lager op de poten staat (weliswaar kleinere velgmaat maar toch)...

Blackokkie2

Forumguru
Ja Skoda's staan standaard vrij hoog, al had ik wel begrepen dat de nieuwste modellen ietsje lager staan, maar dat kan ik mis hebben. Gelukkig hebben wij op het forum hier de oplossing voor in de naam van @Antera .

rbo

Senior Member
Denk dat het niet veel uit maakt of er nu 17 of 18" wielen op zitten , de hoogte blijft hetzelfde?
Hier zonder en met verlaging. IMG-20151115-WA0000.jpg 20151127_095957.jpg

Laatst bewerkt:

oct@3C

Lid
foto 1 is niet helemaal realistisch, hier zitten namelijk nog de transportblokken onder waardoor hij nog hoger staat.
zag mijn auto deze week ook zo bij de dealer staan en schrok me een ongeluk.
dacht ff bij een dealer van agrarische machines te zijn binnen gegaan :banghead:

maar ....... foto 2 is zekers beter :thumbsup:

rbo

Senior Member
Transport blokken , waar zitten die dan, had er nog nooit van gehoord, ik dacht eerst ook , ik heb toch geen scout besteld?

ik heb 18 inch en verlagen is mooi en ligt hij strakker op de weg. maar is wel nu supercomfortabel en toch sportief ik ben bang als je veel op de weg zit 18 inch en verlagen niet meer lekker rijdt. ligt nu ook goed op de weg, maar kan beter

Bovenaan Onderaan