Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

B@s0302

Senior Member
Zo even geen tijd om alle posts terug te lezen maar iemand hier aan het wachten op onderstaande auto?
Octavia Combi ( volgens mij een Style )
Race Blue met bruin leer en winterwielen op zwarte velg en een standkachel?
Vandaag de auto gezien bij de inbouwer.. Mooie combi qua Raceblue en leer!

Mijn Octavia 2.0 DSG Style Businessline, Adaptive Cruise control, lane assist, dynamic pakket, panoramadak, white candy, 18''Alaris etc ook besteld. Levertijd ten minste 12 weken :stop: Kan dat haast niet geloven maar tis niet anders. Hopen dat de auto wat eerder binnen is. :yeehaa:

Hij is d'r!!!
AmEEHSrcjkFoL2a66CxU_6B617rmEP-HXdz5gboI0wir.jpg

SileX

Senior Member
Na een tijdje afwezig te zijn geweest, kan ik weer posten op het forum :)

Mijn Octavia RS uit 2011 is alweer een jaartje weg - in de tussentijd een Seat Leon Lease sport gereden met 1.6tdi handbak.
Nu met de leasemij bezig voor een Ocatvia Combi Style Business met 1.6tdi en dsg. Ligt nu ter goedkeuring bij wagenpark beheerder.

Dealer gaf aan dat het mogelijk is om dit jaar nog te rijden - ben benieuwd.
Uiteindelijk is er niets van waar geworden.. De auto is er nog steeds niet en staat nu in de planning voor de week van 15 feb. Dus zeker een goeie 4.5 maand levertijd :(
De fabriek is dicht gegaan met Kerst waardoor een flink aantal auto's vertraging kregen. Plus dat mijn dealer (naar mijn mening) niet goed gehanteerd heeft.

Aangezien ik van 20% naar 21% bijtelling ga, is de leasemij bezig met een compensatie - zal in de trant van optie achteraf zijn.

DannyG

Forumguru
Sinds vorig weekend behoren wij ook tot het clubje van "ongeduldig, knarsentandende wachtenden" (België).
Geplande leveringsdatum is 2 mei 2016:
OIII Combi 1.2TSI 110 pk manueel Candy White
Sunset
Mistlampen black
Amundsen GPS pack (actie salonvoorwaarden)
Achterbumper- en drempelbeschermingen zwart
Volwaardig reservewiel

Achteraf bij te installeren:
Eibach PRO verlaging
BBS SR 17" 8J ET 42
Uniroyal Rainsport 3 225/45/17
Zwarte radiatorgrillrand

Voorlopig vallen de nevenwerkingen nogal mee. Gesprekken tussen moeder de vrouw en mezelf gaan voor slechts 30% over de nieuwe wagen. Maar iets in me zegt dat dit naarmate de weken voorbijgaan, meer en meer zal worden :).

Groetjes,

Danny

Sinds vorig weekend behoren wij ook tot het clubje van "ongeduldig, knarsentandende wachtenden" (België).
Geplande leveringsdatum is 2 mei 2016:

Wanneer heb jij jouw auto besteld?

Mijn OIII is twee weken terug besteld en gezien jouw reactie en die van Silex... Heb ik niet de hoop dat ik met een week of 10 in mijn Skoda kan rijden :nailbiting:

jadijkstra2000

Forumguru
Ik hoor volgende week wanneer de planning is voor mijn bestelde O3, eerst was de schatting 13 weken (31 december besteld), en dus zal hij geleverd worden in week 13.
Maar, vorige week gebeld met de dealer en die zei voorzichtig dat mogelijk de auto 2 weken eerder komt.
We zullen het meemaken!

DannyG

Forumguru
Wanneer heb jij jouw auto besteld?

Mijn OIII is twee weken terug besteld en gezien jouw reactie en die van Silex... Heb ik niet de hoop dat ik met een week of 10 in mijn Skoda kan rijden :nailbiting:

Euhm ... lees mijn originele post: "Sinds vorig weekend behoren wij ook tot het clubje van "ongeduldig, knarsentandende wachtenden" ".
Wanneer heb ik mijn auto besteld??? Afgelopen zondag (maandag eigenlijk, na de testrit). Een viertal maanden wachten dus :). En als dat lang lijkt: bedenk dan maar dat aan alles een einde komt, dus ook aan die wachttijd :cool:.

Groetjes (en sterkte),

Danny

Bovenaan Onderaan