Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

Rickm

Senior Member
Geen idee ;)
In de bestelbevestiging van de leasemij stond "Uw auto wordt naar verwachting afgeleverd in week 17 2016.".
Wellicht omdat zij centraal bij Pon inkopen, en niet via een dealer (aflevering gaat wel via dealer).

jadijkstra2000

Forumguru
Dat is bij mij ook zo...

Maar,je hebt geen leer besteld? Misschien dat bij mij langer duurt omdat ze eerst nog een koe moeten vinden :D

anilv26

Senior Member
Ik ben nieuw hier, nog geen Skoda, die word op 25 juni geleverd. Hopelijk eerder want wat kan 4 maanden lang zijn zeg.

Vandaag bericht gehad dat mijn Octavia RS op 22-3 in Brussel zal arriveren,
hoop dat ik m ergens rond week 15 a 16 of eerder zal krijgen.
Happy man!!

En over de getinte ruiten, ik heb ze ook op mijn Audi A4 B6, en daar kun je goed doorheen kijken,
maar tegelijkertijd geen zon en pottekijkers echt ideaal.

Laatst bewerkt:

Rickm

Senior Member
Dat is bij mij ook zo...

Maar,je hebt geen leer besteld? Misschien dat bij mij langer duurt omdat ze eerst nog een koe moeten vinden :D

Ik heb inderdaad geen leer besteld. Dat zal (als het achteraf bij Pon of de dealer wordt ingebouwd) wel een week of twee schelen.

Rickm

Senior Member
Vandaag een mailtje ontvangen van Korterink. Auto is nu door hun besteld bij de fabriek. Verwachte productie in week 12, verwachte levering half april.

Wreckingtube

Actief lid
Rs besteld 22 januari
Eerste verwachte levertermijn vanaf 25 april
Een week later te horen gekregen dat em de 2de week van maart al binnen zou zijn vanaf de 8 ste maart :)

Wildor

Actief lid
Gisteren heb ik vernomen dat mijn nieuwe O3 a.s. maandag bij ons op kantoor wordt afgeleverd!
De gecommuniceerde levertijd was 5 maart, is dus 15 februari geworden. Dat valt niets tegen.

SileX

Senior Member
Vandaag de Octavia opgehaald - geweldige auto - heerlijk om weer met een DSG te rijden.

Enige minpuntjes tot nu toe; Canton systeem moet je echt gaan instellen wil de sub gaan werken.. Optie van 'Alle' naar 'Voorin' scheelde een hoop - nu lekkere bass.

Wat staat ie hoog op zn poten zeg ! Ik heb 18" Alaris (zwart laten spuiten) en ziet er uit als een Allroad... Mss toch maar verlagen..

Fotos volgen !!!

Skoda79

Senior Member
Eind november besteld, vanmorgen afgeleverd gekregen.

Greentech 1.6 tdi, kleur racing blue, 17 inch Hawk velgen, getinte achterruiten, Dynamic interieur.

Ik ben benieuwd hoe dat gaat bevallen :)

Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan