Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

dieselslurper

Senior Member
Bij mij loopt de levering een paar weken uit door de lederinbouw. Het leer was in de verkeerde kleur besteld, staat nu 3 weken bij de importeur en zal waarschijnlijk nog 2 weken duren :cry: hopelijk eind week 10 wel de levering

Gisteren nog even contact gehad met de LM. Leverdatum 23 april. Week 16 :/. Dan duren 11 weken erg lang hoor :D maar goed, de kop is er af. Nog 7 weken.

Kenei85

Senior Member
Vandaag telefoon gehad. De wagen is geleverd bij de invoerder. Ben de papieren mogen gaan halen in de garage en volgende week zou de wagen geleverd worden in de garage. :tegek::yeah::tegek:

De verkoper probeerde me nog te overtuigen om de auto door hen te laten behandelen met waxoyl 100plus. Dit zou de lak beschermen en een garantie geven op diepe glans en kleurbehoud voor 3 jaar. Iemand hier ervaring mee? Deze behandeling kost rond de €180...

cerdo

Actief lid
@Nickname , is dat in België of Nederland? Want wij hebben de onze besteld 18 januari en wordt verwacht op 16 juni. En over welke wagen gaat het ? :jaja: Ben een beetje nieuwsgierig ook.

Kenei85

Senior Member
@Nickname , is dat in België of Nederland? Want wij hebben de onze besteld 18 januari en wordt verwacht op 16 juni. En over welke wagen gaat het ? :jaja: Ben een beetje nieuwsgierig ook.
@cerdo , voor mij is het België. Volgens mijn dealer is het ongelooflijk hoe snel de o3c RS momenteel hier geleverd worden. Ik had besteld 19 januari…

anilv26

Senior Member
Nogal uiteenlopende leverdata's zoals ik lees hier. Heb de mijne is op 4-2 besteld en de planning is 22-3 bij de importeur in Brussel. En als je anderen leest loopt het weer flink op met de levertijd.

@Kenei85 informeer eens bij een gerenomeerde poetsbedrijf. Vaak willen dealers nog wat cash binnenhalen. De kleur en glans zal bij goed onderhoud echt niet na 3 jaar al zijn verdwenen. Ik laat mijn O3 na levering behandelen met een lakverzegeling.

anilv26

Senior Member
Goed nieuws! Zojuist vernomen dat de productie van mijn O3 volgende week is gepland en gaat gebeuren. En rond Pasen staat deze bij de dealer. Eerst was het 25-6 toen 1-4 nu al +- 26-3, dan nog een ongeveer een week tot alles is geregeld en ik de weg op kan. :yeehaa:

cerdo

Actief lid
Vandaag nog in de garage geweest ivm een kofferbescherming, had graag nog zo'n plastic bak gehad die goed aansluit in de koffer. Had vernomen dat de onze in productie gaat in week 18 en geleverd zou worden ergens in week 20. Gaat over een octavia combi rs230. Zie er echt naar uit

Erik K.

Nieuw lid
Gisteren bij de dealer geweest, besteld eind januari O3 Combi 1.4 Joy uitvoering met Joy pakket, productie week 11 en levering waarschijnlijk week 14. Nog maar 4 weken wachten.

denholt

Nieuw lid
Besteld 1 maart, verwachte leverdatum : in de week van 30 mei. Octavia Combi Ambition Businessline, Quartz Grey, 1.6TDI DSG

svenhof

Nieuw lid
Besteld 1 maart, verwachte leverdatum : in de week van 30 mei. Octavia Combi Ambition Businessline, Quartz Grey, 1.6TDI DSG
Wel vreemd dat verwachte leverdatum bij mij dan op 17 juli uitkomt terwijl hij zelfs nog vroeger besteld is. Zou dit misschien aan alcantara bekleding kunnen liggen? Voor de rest niet veel verschil.

Woon je in Belgie of Nederland? Weet niet of dit uberhaupt veel verschil maakt.

Laatst bewerkt:

Kenei85

Senior Member
Vandaag nog in de garage geweest ivm een kofferbescherming, had graag nog zo'n plastic bak gehad die goed aansluit in de koffer. Had vernomen dat de onze in productie gaat in week 18 en geleverd zou worden ergens in week 20. Gaat over een octavia combi rs230. Zie er echt naar uit

@cerdo al eens gaan kijken op superskoda.com? Heb daar een knappe rubber mat gezien in RS uitvoering rond de €40 ongeveer. Denk die voor mij ook nog te bestellen

Hier is de link
http://www.superskoda.com/Skoda/OCT...rear-trunk-cargo-mat-HONEYCOMB-RS-design-KI-R

Laatst bewerkt:

denholt

Nieuw lid
Wel vreemd dat verwachte leverdatum bij mij dan op 17 juli uitkomt terwijl hij zelfs nog vroeger besteld is. Zou dit misschien aan alcantara bekleding kunnen liggen? Voor de rest niet veel verschil.

Woon je in Belgie of Nederland? Weet niet of dit uberhaupt veel verschil maakt.

Bij mijn auto is het de standaard bekleding. Woonachtig in Nederland!

cerdo

Actief lid
@Kenei85 , het is een bak bestaande uit hard pvc. Want mijn vrouw zal de wagen nu en dan gebruiken voor de bloemenzaak en die is nogal nonchalant op het gebied van auto's. Voor haar is het louter een vervoermiddel. We hebben een nieuwe bestelwagen maar daar rijd ze niet mee, dus daarom ook nog aan het navragen of er een mogelijkheid is om de achterbank vast te zetten zodat die niet neer kan klappen want anders bouwt zij de wagen om tot mini-bestelwagen.

Bijlagen

• 19430.jpg
    19430.jpg
    24,5 KB · Weergaven: 49
Bovenaan Onderaan