Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

Badsloefke

Forumguru
@Kenei85 , het is een bak bestaande uit hard pvc. Want mijn vrouw zal de wagen nu en dan gebruiken voor de bloemenzaak en die is nogal nonchalant op het gebied van auto's. Voor haar is het louter een vervoermiddel. We hebben een nieuwe bestelwagen maar daar rijd ze niet mee, dus daarom ook nog aan het navragen of er een mogelijkheid is om de achterbank vast te zetten zodat die niet neer kan klappen want anders bouwt zij de wagen om tot mini-bestelwagen.
aiaiai en dat met een RS 230... Da ze maar nie te rap optrekt dan of de bloempotten liggen overal rond in heel de wagen :D

dieselslurper

Senior Member
Begin december besteld, vandaag geleverd! :yeah::yeah:
Uiteindelijk een week of 3 later, omdat het leer verkeerd besteld was en dus nog een paar weken extra bij Pon heeft doorgebracht...

Rickm

Senior Member
Heb zojuist een mailtje van de dealer gekregen dat de auto afgelopen vrijdag is geproduceerd.
De verwachting is dat deze over 1 à 2 weken in Nederland is. Bij de dealer worden dan nog de trekhaak en de Eibachs gemonteerd.

anilv26

Senior Member
Vandaag mailtje gehad van Myskoda.
(Zijn er meer die zich ingeschreven hebben op myskoda website?)

Geachte Heer RAMKISOEN,

Het duurt niet lang meer vóór uw ŠKODA New Octavia Combi er is. Binnenkort staat hij hier op u te wachten. Het wordt dus tijd om dat langverwachte moment voor te bereiden. Hier vindt u een overzichtelijke checklist om het u makkelijk te maken. Zo voelt u zich meteen thuis in de grote ŠKODA-familie.

JBee

Lid
Even langs de garage geweest voor de papieren.
En een kijkje naar de nieuwkomer. Staat nog ingepakt.
48385-6d9dbee4b7b0429493b2e2cb1c8b2b94.jpg

met deze velgen
48389-22fd6a46e93fa6ceebde222226297ffc.jpg

En zo zou het geheel moeten uitzien: (3D-configurator)
http://www.skodaforum.nl/forum/media/octavia-iii-greenline-quartz-grey.2844/

anilv26

Senior Member
Mijn Octavia rs tdi 1 feb besteld en 22 maart geleverd bij de dealer (België). Ruim 7 weken geduurd, terwijl 25 juni de eerste leverdatum zou zijn. Supersnelle levering!
91b65c5a54babbf5b6d1ed3cfaf92021.jpg

DannyG

Forumguru
Mijn Octavia rs tdi 1 feb besteld en 22 maart geleverd bij de dealer (België). Ruim 7 weken geduurd, terwijl 25 juni de eerste leverdatum zou zijn. Supersnelle levering!
91b65c5a54babbf5b6d1ed3cfaf92021.jpg

Mooie auto met een licht agressief randje. Mooie velgen, die Xtremes. :thumbsup:

Wat ik me wel afvraag is hoe het nu zit met die levertermijnen in België. De VR6 wordt precies veel sneller afgeleverd dan pakweg een 1.2 TSI. Die van ons is de 25ste januari besteld en zal pas (als alles goed gaat) de 2de mei bij de dealer staan. Toch wel beduidend langer.

Hoe dan ook zit jouw blauwe VR6 er super uit. Ik wens je er veel succes en avontuurlijke en veilige kilometers mee :jaja:

Groetjes,

Danny

Rickm

Senior Member
Vanmiddag even langs de dealer gereden, de Octavia is inmiddels gearriveerd.
Staat hier nog op de transportblokken.

Komende week gaan de trekhaak en de Eibachs eronder. Hopelijk eind komende week of de week er na rijden :)

Nickname

Nieuw lid
Mooie auto met een licht agressief randje. Mooie velgen, die Xtremes. :thumbsup:

Wat ik me wel afvraag is hoe het nu zit met die levertermijnen in België. De VR6 wordt precies veel sneller afgeleverd dan pakweg een 1.2 TSI. Die van ons is de 25ste januari besteld en zal pas (als alles goed gaat) de 2de mei bij de dealer staan. Toch wel beduidend langer.

Hoe dan ook zit jouw blauwe VR6 er super uit. Ik wens je er veel succes en avontuurlijke en veilige kilometers mee :jaja:

Groetjes,

Danny
Wat de rede is van de lange levertermijn in België weet ik niet ,de mijne is ook een 1.2 tsi, normaal voorzien voor 1april, zoals hierboven reeds gemeld uitgesteld naar 25mei

anilv26

Senior Member
Mooie auto met een licht agressief randje. Mooie velgen, die Xtremes.

Groetjes,

Danny
Hoi Danny,

Dankjewel! Kost een paar duiten, maar dan heb je ook wat ;)
De vRS word inderdaad supersnel geleverd in België.
Hoe dat komt kan ik niet verklaren, maar 7 weken wachten is erg snel. Ik heb mezelf ingeschreven op www.myskoda.be en daar krijg je een bericht zodra die geproduceerd is.

Laatst bewerkt:

anilv26

Senior Member
Wat de rede is van de lange levertermijn in België weet ik niet ,de mijne is ook een 1.2 tsi, normaal voorzien voor 1april, zoals hierboven reeds gemeld uitgesteld naar 25mei
Zou de vRS misschien massaal besteld worden, je zou denken dat ze een bepaalde planning hanteren.
Misschien een mailtje naar het hoofdkantoor van Skoda voor een uitleg. Ben ook wel benieuwd eigenlijk.

fonzamundo

Forumguru
Hoi Danny,

Dankjewel! Kost een paar duiten, maar dan heb je ook wat ;)
De vRS word inderdaad supersnel geleverd in België.
Hoe dat komt kan ik niet verklaren, maar 7 weken wachten is erg snel. Ik heb mezelf ingeschreven op www.myskoda.be en daar krijg je een bericht zodra die geproduceerd is.

Ben ook ingeschreven op MySkoda, maar kan daar nergens de bestelling volgen :sterretjes:
Heb jij daarvoor iets speciaals moeten doen of zo? In welke rubriek vond je deze terug?

anilv26

Senior Member
Ben ook ingeschreven op MySkoda, maar kan daar nergens de bestelling volgen :sterretjes:
Heb jij daarvoor iets speciaals moeten doen of zo? In welke rubriek vond je deze terug?

Er komt een pagina tevoorschijn op een gegeven moment. In de rubriek mijn nieuwe Octavia, die heet, levering van mijn Skoda, dan is de wagen geproduceerd. Het is geen track and trace helaas, wel kun je de komissionnummer opvragen bij je dealer, alleen kun je er zelf niks mee.

Ik wist namelijk de productieweek van mijn wagen, in die week kwam de pagina tevoorschijn. Dan duurt 1 a 2 weken tot levering. Zo ging het bij mijn bestelling.

fonzamundo

Forumguru
Er komt een pagina tevoorschijn op een gegeven moment. In de rubriek mijn nieuwe Octavia, die heet, levering van mijn Skoda, dan is de wagen geproduceerd. Het is geen track and trace helaas, wel kun je de komissionnummer opvragen bij je dealer, alleen kun je er zelf niks mee.

Ik wist namelijk de productieweek van mijn wagen, in die week kwam de pagina tevoorschijn. Dan duurt 1 a 2 weken tot levering. Zo ging het bij mijn bestelling.

Ok thanks, iets te ongeduldig dus :banghead:

DannyG

Forumguru
Tja, ik heb meerdere pogingen gedaan om me op MySkoda in te schrijven maar ben er niet in geslaagd. Ik heb uiteindelijk wel een mailtje van de beheerder gekregen met de melding dat er op dit moment aan de site ontwikkeld gesleuteld wordt en dat ik er binnenkort wel op zou kunnen intekenen. Ook daar zal ik dan een mailtje van krijgen.

Wachten dus :).

Groetjes en een Zalig Paasfeest voor iedereen :angel:

Bovenaan Onderaan