Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

zxr750luni

Senior Member
Ik heb hem nu 2maanden, en ben 11000km verder.. Moet zeggen rijdt beter als de i 40 alleen het bereik 600km op een tank vind ik een minpunt. Verders op naar de 180k

CDK

Forumguru
Het was voor mij te zien op de laptop, maar nu op de tapatalk app niet meer. Vandaar dat sommigen de plaatjes uit de Gallery niet kunnen zien.

2de week januari een O3C Style Businessline 1.6 TDI DSG7 besteld......nog werkelijk geen idee wanneer 'ie' komt.

Huidige O3C is midden maart einde contract....dus hoop niet op een voorloopauto.

Maar als ik bovenstaande zo lees dan wordt ik voorzichtig blij.......

Wreckingtube

Actief lid
@Kenei85

Heb hetzelfde geluk :) rs tdi op 22 januari besteld wordt 8 maart bij de invoerder in zaventem verwacht :) dealer zij dat het Max 2 dagen duurt voor deze bij hun is. Klopt dit of moet ik dit met een korrel zout nemen?

anilv26

Senior Member
@Kenei85

Heb hetzelfde geluk :) rs tdi op 22 januari besteld wordt 8 maart bij de invoerder in zaventem verwacht :) dealer zij dat het Max 2 dagen duurt voor deze bij hun is. Klopt dit of moet ik dit met een korrel zout nemen?
De mijne komt op 22 maart in Zaventem aan,
En mijn dealer gaf aan dat ik m begin april zal ontvangen. Dus zal denk ik wel waar kunnen zijn.

Kenei85

Senior Member
@Kenei85

Ik denk dat dit kan kloppen. Mij vertelden ze enkel half maart.
Dus waarschijnlijk iets ervoor geleverd in Zaventem. Kan dus kloppen

Bovenaan Onderaan