Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

dennisvdl

Nieuw lid
Ook wij hebben (door het autosalon hier in België) een OIII besteld, leveringsdatum rond 9 mei:
OIII Combi model ambition 1.2 tsi 110pk,
Pack Ambition Gps,
Pack Ambition Look.
De rest zal ik ook wel achteraf zien om bij te plaatsen eventueel. Spijtig dat ik hem pas in Mei heb want tijdens de paasvakantie trekken we juist naar Duitsland, maar dat zal dan nog met de O zijn van 2007 zijn :(
Groetjes
Dennis

SileX

Senior Member
Uiteindelijk is er niets van waar geworden.. De auto is er nog steeds niet en staat nu in de planning voor de week van 15 feb. Dus zeker een goeie 4.5 maand levertijd :(
De fabriek is dicht gegaan met Kerst waardoor een flink aantal auto's vertraging kregen. Plus dat mijn dealer (naar mijn mening) niet goed gehanteerd heeft.

Aangezien ik van 20% naar 21% bijtelling ga, is de leasemij bezig met een compensatie - zal in de trant van optie achteraf zijn.
VAndaag gebeld door de dealer - volgende week woensdag ophalen - Nu aftellen :)

jadijkstra2000

Forumguru
De verwachting is : Productie Week 11, uitlevering Week 12 / 13
Zegt de dealer, hou maar begin april aan, dan kan het niet tegenvallen :(

Dat valt nu al tegen :tongue: Het is dan alweer bijna Kerst :D

anilv26

Senior Member
Ik ben nieuw hier, nog geen Skoda, die word op 25 juni geleverd. Hopelijk eerder want wat kan 4 maanden lang zijn zeg.

Voorbeeldje van de bestelling.
83fabfa23ba7f40550d1bdcf59e94d69.jpg

Spoetnik

Forumguru
Dat valt erg mee hoor.
Van binnen naar buiten zie je stukken beter dan andersom - zeker overdag. En dan zitten hier nog niet eens Sonniboys in...

heb zelf sunset af fabriek. Daar is de familie happy mee. Bij mijn vorige wagen waren de ruiten donkerder. Dat was te.. Dit lijkt mij donkerder dan standaard sunset.

Canon-Eye

Forumguru
Ik heb allebei (Sunset en Sonniboys) en ben daar zelf erg over te spreken, want je kunt onmogelijk zien of er al dan niets iets op de achterbank ligt.
En aan opmerkingen van soms meerijdende kleinkinderen merk ik dat ze nog verrekte goed naar buiten kunnen kijken... :jaja:

rouwehand

Senior Member
@Spoetnik , ramen extra laten tinten. Zeker een aanrader, het zicht naar buiten is prima. En de felle zon wordt goed tegen gehouden. Ook hier geldt "smaken & voorkeuren verschillen"

Spoetnik

Forumguru
Klopt helemaal. Ieder zijn ding. Op het oog vind ik die donkere ruiten ook mooier. Praktijk is anders maar ook ik zit 95 % alleen in de auto. Dus bij een volgende weet ik het nog niet.

Rickm

Senior Member
Vandaag is de bestelling definitief door de leasemij geplaatst bij Pon.
Verwachte levering is week 17 (25 - 29 april).

Bovenaan Onderaan