Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

SileX

Senior Member
Zojuist te horen gekregen dat productie op eind volgende week staat.. Ik hoop dat aflevering nog lukt dit jaar

Antera

Donateur
zojuist een telefoontje van de dealer.....
auto komt elk moment binnen en wordt afgeleverd op 04.01.2016.
nu schijnt er vanuit PON geen accoord meer te worden gegeven op een eibach verlagingsset icm xenon, omdat het kastje voor de hoogtregeling zou sneuvelen bij het inveren ......
@Antera , kan jij daar wat van zeggen ?

Heb ik ooit al eens een verhaal over geplaatst. Is complete onzin. Als je eht armpje verkeerde monteerd dan heb je daar wel last van. Dit even in het kort

Goofy@5E

Forumguru
De mijne is sinds maandag onderweg van D'Ieteren in Brussel naar de dealer in Sint-Niklaas precies enorme file want is er nog steeds niet :pieker:

Nog effe op de tandjes bijten:koffie:, en wanneer je het bevrijdende telefoontje krijgt ''hij is er'' ben je al de ergernissen van het wachten zo vergeten:tegek:.

Badsloefke

Forumguru
Ja daar ben ik zeker van... dan is t feest :yeah:
Geen feest dus... Dealer heeft met D'Ieteren gebeld en de wagen is volledig klaar maar staat nog steeds daar omdat ze wachten tot de vrachtwagen vol is... :fool::banghead::banghead::banghead:
Echt pfffff enorm teleurgesteld momenteel had al vanalles gepland en beloofd aan de kids voor zondag met de nieuwe auto :nono:te gaan rijden maar als m er nie is dan is t moeilijk he :cry: hoop volgende week maar k zou mss beter nie meer hopen want da helpt toch nie :nono:

Geen feest dus... Dealer heeft met D'Ieteren gebeld en de wagen is volledig klaar maar staat nog steeds daar omdat ze wachten tot de vrachtwagen vol is... :fool::banghead::banghead::banghead:
Echt pfffff enorm teleurgesteld momenteel had al vanalles gepland en beloofd aan de kids voor zondag met de nieuwe auto :nono:te gaan rijden maar als m er nie is dan is t moeilijk he :cry: hoop volgende week maar k zou mss beter nie meer hopen want da helpt toch nie :nono:

Damn das echt wel spijtig :(
Hopelijk krijg je hem zo snel mogelijk!!!

Tuner111

Forumguru

indien het echt te lang zou duren denk ik dat ze hem wel zelf zouden gaan halen als je daar toestemming voor geeft ;)

Badsloefke

Forumguru
indien het echt te lang zou duren denk ik dat ze hem wel zelf zouden gaan halen als je daar toestemming voor geeft ;)
Tja zoooooo lang zal het ook nie duren hoop ik zenne ze gingen proberen voor m begin volgende week in de garage te hebben... We zien wel... Eerste teleurstelling is al wa over en het is het wachten waard he

YpsilonTM

Nieuw lid
ik ben het wachten beu.... ik heb 5x een datum gehad wanneer hij zou aankomen elke keer uitgesteld.... heb al extra kosten aan men oude wagen ondertussen gehad, ben het stilaan kots beu... Mijn is enorm gezakt.

Bovenaan Onderaan