Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

Badsloefke

Forumguru
De mijne staat om 1-1... Voor mij geen ramp als het later is maar had er wel mijn zinnen al op gezet... Morgen weet ik meer normaal gezien staat mss in Tsjechië samen bij die van u wie weet... Alleen eer m dan hier is en als dan effectief die afdeling van D'Ieteren ook nog de ramen zou moeten doen dan zal et mss januari worden :pieker:

De mijne staat om 1-1... Voor mij geen ramp als het later is maar had er wel mijn zinnen al op gezet... Morgen weet ik meer normaal gezien staat mss in Tsjechië samen bij die van u wie weet... Alleen eer m dan hier is en als dan effectief die afdeling van D'Ieteren ook nog de ramen zou moeten doen dan zal et mss januari worden :pieker:
Hou ons op de hoogte als je wil :)
Ik neem eens contact op morgen met de garage en ben eens benieuwd... Ik ga er nog steeds van uit dat alles in orde is

Tuner111

Forumguru

maak je maar geen zorgen ;) hij zal er wel op tijd zijn :D

Baynes

Nieuw lid
Net gebeld door de dealer: volgende week dinsdag aflevering. LM (J&T) deed dus toch niet moeilijk ondanks wat op hun website staat over een leverstop vanaf 15 november. Volgens de dealer omdat de auto in bijtelling wijzigt. Nog een paar dagen geduld dus!

Nee dedju ze hebben nie gebeld... Begin er eerlijk gezegd ook al voor te vrezen... Zou wel Kl zijn heb op werk gezegd dak 1-12 mijn firmawagen ga afgeven... Volgende week dinsdag dus... Wordt nog heel spannende dagen :pieker:

We gaan idd mogen vrezen denk ik :tongue: dat wordt idd wel nipt als je op 1/12 je firmawagen moet afgeven :tongue:

YpsilonTM

Nieuw lid
Wel zuur eigenlijk ondanks de problemen dat VW groep heeft, zetten zo eigenlijk klanten in het zak die geen problemen met hun wagen hebben. en toch nog het vertrouwen hebben om een wagen bij hun te kopen slechte zet om eerlijk te zijn.

Gisteren onze octavia Combi G-tec besteld in ambition uitvoering.

levering is voorzien voor half januri

ja idd G-tec dus bifuel op cng en benzine.
binnen enkele jaren zal blijken dat we ofwel dommeriken ofwel pioniers zijn.

nee even serieus: we hebben zeker het profiel van benzinerijders (12k-15k km/jaar) voor 90% korte afstanden en binnenkort een 2e CNG pomp op <10km van onze deur

gisteren een update van de dealer: wagen komt op 22/12 aan bij de importeur. dus de eerste week van januari bij de dealer.
netjes voor de beloofde datum van 14/1

keurig in het begin van het nieuwe jaar om maximaal te profiteren van de nieuwe belastingsregels, meer specifiek voor cng wagens:
-0€ belasting op inverkeersstelling (BIV)
-0€ jaarlijkse verkeersbelasting (tot 2020)

(nieuwe diesels en grote/middelgrote benzines gaan erop achteruit met de nieuwe belastingsregels) niet alleen zogezegd het milieu, maar vooral de Roverheid wordt stukken beter van de nieuwe verkeersbelasting. maar dit is een andere discussie

dank aan alle Vlamingen die wel helpen het gat in de begroting te dichten !!:dankje:(ja Vlamingen, want Walen en Brusselaars ontspringen de dans. sorry Nederlanders, te moeilijk om in een halve dag uit te leggen hoe dit komt)

Zo, ik heb de knoop ook doorgehakt, levering ergens in februari, deze gaat het worden:

Octavia Combi Ambition Businessline
1.2 TSI
Greentech_icoon_26_15_trans.ashx
81kW 7-DSG aut.

Race blue

Extra's:
Trekhaak
Sunset
Bi-xenon
Zilveren raamomlijsting
Hawk-velgen (worden overgezet van een Edition Busisnessline)

Nu nog paar nachtjes slapen.........

YpsilonTM

Nieuw lid
Yesss !!! Vandaag mail gekregen van de dealer dat m maandag bij D'Ieteren vertrekt naar mijn garage dus wss di of woe zal m daar toekomen, dus eind volgende week kan ik er wss mee bollen :yeah::yeehaa::tegek:

U lucky man, ik word stilaan ook geïrriteerd dat het allemaal zo moeilijk moet zijn.
Ik krijg wel al een waardebon van 300€ aan accessoires ondanks ze nog wel in orde zijn op vlak van lever termijn. Dus dat is toch al iets.

rbo

Senior Member
Vanmorgen was het dan zover en kon ik hem afhalen , en ik moet zeggen wat een genot om in te rijden , de nieuwe 1.6 TDI maakt idd een beetje een brom geluid maar daar wennen we wel aan, op de andere foto nog zonder Turini's en Eibach.

Bijlagen

• 20151126_114138.jpg
    20151126_114138.jpg
    1,3 MB · Weergaven: 84
  • 20151126_152839.jpg
    20151126_152839.jpg
    728,6 KB · Weergaven: 81
  • IMG-20151115-WA0002.jpg
    IMG-20151115-WA0002.jpg
    179,4 KB · Weergaven: 79
Yesss !!! Vandaag mail gekregen van de dealer dat m maandag bij D'Ieteren vertrekt naar mijn garage dus wss di of woe zal m daar toekomen, dus eind volgende week kan ik er wss mee bollen :yeah::yeehaa::tegek:

Nice!!! :)

Ik vandaag ook nieuws gekregen dat de auto eigenlijk al bij de garage was maar de verkoper was in verlof... (had ik zelf niet gebeld dan had ik het nooit geweten :( )
Ik hoop hem mss zaterdag nog mee te krijgen naar huis mr dat zal afhangen van hoe snel ze hem willen klaarmaken :)

Is dat eigenlijk veel werk om de wagen in orde te doen? Ik veronderstel van niet?

Bovenaan Onderaan