Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

YpsilonTM

Nieuw lid
Zijn er nog mensen die problemen hebben met de invoerder d'ieteren(Belgie).
De garage verwachte mijn wagen 15/11 momenteel zijn we 23/11 nog steeds geen nieuws.
Vandaag heeft de garage wel een mail gestuurd naar de invoerder.
Maar mss zijn hier nog mensen die met die invoerder problemen momenteel hebben.

Badsloefke

Forumguru
Awel mijn wagen staat daar al sinds 10-11 bij D'Ieteren hebben ze in de garage gezien ze verwachten m elk moment maar tot nu toe nog altijd geen nieuws... Is een rs230 dus geen "probleem" wagen...

Zijn er nog mensen die problemen hebben met de invoerder d'ieteren(Belgie).
De garage verwachte mijn wagen 15/11 momenteel zijn we 23/11 nog steeds geen nieuws.
Vandaag heeft de garage wel een mail gestuurd naar de invoerder.
Maar mss zijn hier nog mensen die met die invoerder problemen momenteel hebben.

Mijn wagen (RS230) zou normaal deze week moeten aankomen bij de garage dus ik zit vol spanning te wachten op een telefoontje maar tot op heden nog niets :( En de garagist geeft me niet veel info over waar de auto al zit etc... :mad:
Hopelijk wordt de jouwe snel geleverd!

Awel mijn wagen staat daar al sinds 10-11 bij D'Ieteren hebben ze in de garage gezien ze verwachten m elk moment maar tot nu toe nog altijd geen nieuws... Is een rs230 dus geen "probleem" wagen...

Wel handig dat je garage zegt waar de auto al is enz ;)
De mijne stuurt telkens dezelfde info als ik vraag of er al nieuws is.. namelijk : 'Ik laat je iets weten als de wagen hier is'....Dat is wel een goedkoop antwoord maar swat :tongue:

Nosmo

Actief lid
Nu stond dan toch de goede auto bij de dealer, kan niet wachten tot volgende week!:tegek:

Octaafje1.jpg

Badsloefke

Forumguru
Wel handig dat je garage zegt waar de auto al is enz ;)
De mijne stuurt telkens dezelfde info als ik vraag of er al nieuws is.. namelijk : 'Ik laat je iets weten als de wagen hier is'....Dat is wel een goedkoop antwoord maar swat :tongue:
Ja idd ze gaan morgen contact opnemen met D'Ieteren en me bellen is blijkbaar een afdeling binnen D'Ieteren die de ruiten tint... Hoop dat da nie 1 persoon is die langdurig ziek is ofzo :pieker:

YpsilonTM

Nieuw lid
Garage heeft vandaag gebelt want zun hadden eindelijk een antwoord van dieteren. Mijn wagen staat blijkbaar nog altijd in Tsjechië dieteren had alle wagens tegen gehouden ook diegene zonder de software problemen. Dus nog minstens 3weken langer wachten... :(

Badsloefke

Forumguru
Garage heeft vandaag gebelt want zun hadden eindelijk een antwoord van dieteren. Mijn wagen staat blijkbaar nog altijd in Tsjechië dieteren had alle wagens tegen gehouden ook diegene zonder de software problemen. Dus nog minstens 3weken langer wachten... :(
Wtf hoop dat da nie met die van mij is dan... Pffffff

OMG serieus??? Damn das echt wel slechts nieuws!
Hoop dat de mijne er dan ook niet tussen zit... Vorige week zei m'n garagist dat hij ruim op tijd zal zijn dus ik veronderstel dat hij dan wel in de computer al dan niet kon zien of de wagen nog in tsjechië was of niet...

YpsilonTM

Nieuw lid
OMG serieus??? Damn das echt wel slechts nieuws!
Hoop dat de mijne er dan ook niet tussen zit... Vorige week zei m'n garagist dat hij ruim op tijd zal zijn dus ik veronderstel dat hij dan wel in de computer al dan niet kon zien of de wagen nog in tsjechië was of niet...
bel dan nog maar eens ofzo want bij mij stond in de computer dat hij 15/11 in de garage ging aankomen terwijl hij gewoon nog in Tsjechië stond.

bel dan nog maar eens ofzo want bij mij stond in de computer dat hij 15/11 in de garage ging aankomen terwijl hij gewoon nog in Tsjechië stond.

Dat is helaas geen optie want heb de indruk dat men garagist niet echt vriendelijk en behulpzaam is ... Heb eerlijk gezegd geen zin om nog eens 3 weken te wachten wegens gans die zever van die 'fraude'

YpsilonTM

Nieuw lid
Snap ik als de wagen na de tweede week van december er nog niet is annuleer ik misschien de bestelling teveel drama rond die wagens momenteel

Normaal is dat een mogelijkheid na ze 25% van de leverdatum hebben overschreden
Mijn garagist heeft zich dan allesinds goed ingedekt .. Ie heeft de levertijd op max 13/12 gezet ... Ie had er destijds 4 weken bijgedaan om ruim te rekenen.. Normaal had ik hem al mr productie was dan uitgesteld met 2 weken enz ... Slimme zet van hen door een ruimere levertijd te nemen, zo geraak je moeilijk aan die 25 % afwijking

Bovenaan Onderaan