Marco1972LWD
Lid
Nog 1 nachtje, en dan!!
Is de wagen al ingeschreven ? Verzekering in orde ? Denk eens dat in orde is da et heel snel kan...Nice!!!
Ik vandaag ook nieuws gekregen dat de auto eigenlijk al bij de garage was maar de verkoper was in verlof... (had ik zelf niet gebeld dan had ik het nooit geweten )
Ik hoop hem mss zaterdag nog mee te krijgen naar huis mr dat zal afhangen van hoe snel ze hem willen klaarmaken
Is dat eigenlijk veel werk om de wagen in orde te doen? Ik veronderstel van niet?
Is de wagen al ingeschreven ? Verzekering in orde ? Denk eens dat in orde is da et heel snel kan...
Mja dan moet da inderdaad heel snel kunnen... Gij had de steel grey versie zeker he van de 230pk ? Ben al benieuwd naar de foto'sWel ik heb contact gehad met de verzekeraar en in principe kan dit vandaag al geregeld worden aangezien ik m'n huidige nummerplaat kan behouden... Dus ik veronderstel dat ze hem wel tegen morgenmiddag moeten klaarhebben
Mja dan moet da inderdaad heel snel kunnen... Gij had de steel grey versie zeker he van de 230pk ? Ben al benieuwd naar de foto's
Nice kan je er dit weekend al mee rondbollen ik nog een weekje geduldAls alles goed gaat mag ik hem morgen om 10u afhalen
Ja dat klopt... Kzal proberen wat foto's te posten morgen of zondag
Das idd om teTe vroeg gejuicht. Dealer belde net dat lease maatschappij toch niet akkoord is met levering 1 december. Wordt nu pas 4 januari. Erg balen.
Nice kan je er dit weekend al mee rondbollen ik nog een weekje geduld
Jij gaat ook nie wachten dus tot volgend jaar om m in te schrijven
Same here... En ook ge weet nog nie wa de nieuwe verkeersbelasting brengt he... Goedkoper wordt het niet...Nee ik ben niet echt het type persoon dat zin heeft om nog meer dan een maand te wachten
De bedoeling is normaal gezien om deze wagen toch voor een lange tijd te houden dusja
Gister mijn nieuwe octavia style bussinesline met alcantara, panoramisch dak, DAB, Hill hold, sunset, achteruitrijcamera, hondenrek, bumper beschermlijst in het zwart opgehaald en afscheid genomen van mijn O2. Wat een heerlijke auto deze O3. Inmiddels de 300 km gepasseerd en moet zeggen met veel plezier. Beetje wennen aan nieuwe interieur en vele opties maar voel me er helemaal thuis.
Foto's volgen.
Pffff das echt wel Kl... Kan je wel missen nu...Well F*ck my life, normaal had ik mijn octavia al 1 week moeten hebben vandaag met de huide auto nog een klapband gehad kan ik daar ook nog geld in gaan steken :'( :'( :'(
Dat is zeker balen!Well F*ck my life, normaal had ik mijn octavia al 1 week moeten hebben vandaag met de huide auto nog een klapband gehad kan ik daar ook nog geld in gaan steken :'( :'( :'(
Aanklagen!Well F*ck my life, normaal had ik mijn octavia al 1 week moeten hebben vandaag met de huide auto nog een klapband gehad kan ik daar ook nog geld in gaan steken :'( :'( :'(