Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

Nijmegenskoda

Nieuw lid
@joost91, orderbevestiging ontvangen van de leasemaatschappij. En is ons beloofd dat wij het oude model zouden krijgen met productiedatum week 3-2017. Echter heeft de fabriek afgelopen week besloten dat onze bestelling wordt omgezet naar het nieuwe model.
Vandaag te horen gekregen dat het oude model zeker niet gaat lukken en de levering i.p.v. eind januari is uitgesteld naar eind maart.
 

Gorbattjov

Senior Member
Vandaag te horen gekregen dat mijn O3 sedan volgende week in productie gaat 29-11-2016 besteld.
Mijnbenieuwen wanneer ie dan geleverd wordt,mij niets van bekend of het het nieuwe type gaat worden ,hoop het niet.
 

joost91

Nieuw lid
Vandaag te horen gekregen dat mijn O3 sedan volgende week in productie gaat 29-11-2016 besteld.
Mijnbenieuwen wanneer ie dan geleverd wordt,mij niets van bekend of het het nieuwe type gaat worden ,hoop het niet.

Dat is 4 dagen na de (gecommuniceerde) uiterste besteldatum geweest, apart dat je uberhaupt hebt kunnen bestellen. Mijn O3C een week eerder besteld en ook die wordt volgende week gebouwd, voor mij wordt de verwachte levering in week 8 verwacht.
 

sg1987

Lid
vraagje:

Is het canton sound system zijn prijs waard? of volstaat de gewone audio installatie? m'n offerte zit een 400€ te duur en moet iets schrappen.
dit zijn mijn gekozen opties boven style uitvoering:
- pack comfort
- pack GPS
SUNSET - verduisterde ruiten achteraan :
- SUNSET - Donkergetinte ruiten achteraan
€ 148,76 € 180,00
PH8 Panoramisch open dak :
- Zonder brilhouder
- Panoramisch open dak
€ 863,64 € 1.045,00
PJ4 Lichtmetalen velgen 7,5 J x 18" ALARIS :
- Lichtmetalen velgen 7,5J x 18" ALARIS
- Banden - Rolweerstand / Categorie CO2 uitstoot - Categorie 2
- Bandenleverancier voor EU-landen
- Banden 225/40 R18 92Y xl
€ 537,19 € 650,00
PK6 Omkeerbare koffertapijt :
- Tweezijdig koffertapijt (rubber/stof)
€ 45,45 € 54,99
PKX Verlaagd sportchassis (-15mm) :
- Demping vooraan - sport
- Demping achteraan, sportuitvoering
€ 123,97 € 150,00
PL7 3-spakig multifunctioneel en verwarmbaar lederen stuur
met DSG peddels (voor radio en telefoon) :
- 3-spakig multifunctioneel verwarmbaar lederen stuur met DSG
peddels
€ 165,29 € 200,00
PSC "ADAPTIVE CRUISE CONTROL" tot 160 km/h met speedlimiter
en vooruitziende voetgangerbescherming :
- FRONT ASSIST incl. city-ANB voor ACC low
- Automatische afstandsregeling (met follow to stop) en
snelheidsbegrenzer
- Voetgangersbeschermingsmaatregelen uitgebreid en
anticiperend
€ 309,92 € 375,00
PWJ LANE ASSIST en BLIND SPOT DETECT :
- Multifunctionele sensor voor het aansturen van
veiligheidssystemen
- LANE ASSIST (rijstrookhulp) en BLIND SPOT DETECT (dode
hoek-assistant)
€ 619,83 € 749,99
PWZ Pack LED PLUS - sfeerverlichting :
- Decoratieve inleg op het dashboard
- Verlichte voetenruimte voor- en achteraan
- Sfeerverlichting
- Veiligheidsverlichting in de voordeuren
€ 123,97 € 150,00
RA3 CANTON Sound System met 10 luidsprekers, digitale
equalizer, subwoofer :
- Sound System CANTON - 10 luidsprekers, digitale equalizer,
subwoofer
- Opbergvakken in bagageruimte
€ 392,56 € 475,00
8SP Achterlichten LED High € 107,44 € 130,00
 

B.Stuurder

Forumguru
Canton is een veel beter systeem dan de standaard installatie. Ik zou de opbergvakken in bagageruimte schrappen en voor €15 die hoekjes kopen om lading vast te zetten en een kartonnen doos .
 

widojo

Actief lid
Canton is een veel beter systeem dan de standaard installatie. Ik zou de opbergvakken in bagageruimte schrappen en voor €15 die hoekjes kopen om lading vast te zetten en een kartonnen doos .

Zo denk ik er ook over, eventueel samen met tweezijdig tapijt. Alle andere opties zorgen voor een extra beleving, rijgenot en luxe waar je ieder moment iets aan hebt.
 

sg1987

Lid
die opbergvakken zitten blijkbaar samen met de canton geluidsinstallatie.
Ik was van plan om eventueel blind spot & lane assist eruit te halen, als canton de moeite is.
 

B.Stuurder

Forumguru
die opbergvakken zitten blijkbaar samen met de canton geluidsinstallatie.
Ik was van plan om eventueel blind spot & lane assist eruit te halen, als canton de moeite is.
Ook dat is een goede, blind spot, heb jij het gemist? En Lane assist zet ik vaak uit, die bemoeit zich in sommige gevallen teveel met mijn sturen...
 

Gorbattjov

Senior Member
Dat is 4 dagen na de (gecommuniceerde) uiterste besteldatum geweest, apart dat je uberhaupt hebt kunnen bestellen. Mijn O3C een week eerder besteld en ook die wordt volgende week gebouwd, voor mij wordt de verwachte levering in week 8 verwacht.



ik kreeg te horen dat dat 1 december was
 
Volgende week is hij klaar, zojuist even wezen kijken.
Erg mooie kleur, een kleur die je mooi vindt of spuug lelijk... tussenin bestaat volgens mij niet.
720.jpg
 
Bovenaan Onderaan