Apart hoor. De mijne is half augustus besteld, staat nu al bij de dealer.Bij de bestelling was de verwachte leverdatum eind september.... door levertijd problemen van de 1.4 motor is dit verlaat. De auto is op 23 mei besteld.......
Noop, ga er nu maar van uit dat ik hem voor het einde van het jaar krijg.
Al hoop ik dat het volgende week wordt. Hoop in de loop van de middag meer te horen, heb ze iig opties genoeg gegeven.
Nou net belletje gekregen mag hem komende woensdagmiddag komen ophalen.
Nu even afwachten of het echt zo is.
Ik geloof het pas als ik ermee op de weg zit naar huis.
Ja, het irritantste vind ik nog dat hij soms zelfs met inparkeren afslaat. Ik zag dat je bij de veel kan programmeren dat hij de instelling vast houd. Hoop dat dat voor Skoda ook kan.
Ook al eens mee gemaakt ja.......moet volgens mij in te stellen zijn via dat VCDS ofzo, niet zo een verstand van en nog maar niet aan beginnen in mijn geval, blijf het knopje voorlopig nog gebruiken haha
Nope, zou niet handig zijn, stoelen er helemaal uithalen, deurpanelen, middenconsole.Alba leer is de leverancier maar inbouw doen ze toch op locatie in Leusden?
Alba leer is de leverancier maar inbouw doen ze toch op locatie in Leusden?
https://www.ponlogistics.nl/car-terminal/leerinbouw/
Althans dat vernam ik van mijn dealer.
Na 4 jaar de Octavia te hebben gereden is vorige week mijn nieuwe VW Golf Variant Highline business R afgeleverd. Wilde een keer iets anders. Ben erg blij met mijn keuze al is de ruimte tussen de voorstoelen en de achterbank een stuk minder.
haha, je bent van Bami Goreng naar Nasi Goreng gegaan.... Wilde een keer iets anders. ...
Ben niet echt een Golf liefhebber maar vind deze er best bruut uitzien, proficiat!Na 4 jaar de Octavia te hebben gereden is vorige week mijn nieuwe VW Golf Variant Highline business R afgeleverd.