@kalespijker
Begin februari, maar hij mocht pas 14 mei uitgeleverd worden van de leasemaatschappij.
Ik heb het idee dat hij er al een maand stond, maar dat 'ontkende' de dealer.
@CharlesTucker
Kan ik me voorstellen. Ik ben net een klein kind wat dat betreft
Verder zijn er nog enkele (subtiele) verbeteringen:
- Het hendeltje van het dashboardkastje werkt beter. Bij de oude bleef dat wel eens hangen. Dat scheen vaker voor te komen. Klein detail
- De Dynamic bekleding is ook prettiger. De oude was wat stroef bij het in- en uitstappen of gaan verzitten met een spijkerbroek. De nieuwe Dynamic bekleding heeft dit niet.
- Achterlichten staan wat netter vind ik, en past goed bij mijn zwarte velgen en spiegelkappen
- Full led koplampen geven een strakke look
- Kleinere mistlampen staan ook netjes en vallen mooi in de lijn van de voorbumper
- Het algehele rijgedrag lijkt veranderd. Ik kan niet direct zeggen waar dat aan ligt. Is het onderstel of wielophanging aangepast buitenom de 2014 versie? Hij lijkt minder te hellen in bochten en daardoor strakker te sturen.
Nadelen:
- Helaas nog steeds geen gasveren om de motorkap open te houden
- Android auto, mirror link en bluetooth spreken elkaar wel eens tegen, dus soms moeite met verbinden
- Het zwarte kunststof in de middenconsole is gevoelig voor krassen denk ik
- Geen opbergvak meer onder de passagiersstoel (handig voor autopapieren etc), enkel een klein vak voor de paraplu.
Er zullen vast nog wel dingen naar boven komen, maar dit schiet me zo snel te binnen.