Jorg Edelbloedt
Senior Member
Ik zit vanuit West Brabant tot Groesbeek, metname dus de A27 en A15, ben maar gestopt met “ turven” ....
Ah door het “wachten” let ik er wat meer op, gewoon omdat je nieuwsgierig bent. De Optima SW is best een fijne en ruime bak (en met tegen de 36k@22% scheelt ie ook nog in de bijtelling tov de 39k@22% straks) en 1200km op een tank. Dat gaat met het Octavia baby tankje niet lukkenIk zit vanuit West Brabant tot Groesbeek, metname dus de A27 en A15, ben maar gestopt met “ turven” ....
Na succesvolle testrit in leusden toch maar besteld ...
ŠKODA ‘OCTAVIA COMBI RS 245 Business
Velvet red metallic incl Leder/Alcantera zwart met rode stiksels
Opties:
Panoramadak
Adaptive Cruise Assistant (voor verwarmd stuurwiel)
Stoelverwarming op de achterbank en stuurwielverwarming
Sunset (extra donker getinte ramen achter)
Dynamic chassis control
Elektrisch te openen en sluiten achterklep
Reservewiel
Verwarmbare voorruit pakket
Functie pakket
Optical parking assistent
Travel pakket
Safety pakket
Verwacht week 26/27 2018
Micheal
Produktie na week 22! Dan kun je het nieuwe digitale display nog bestellen?
Anyway, gevolg is dat dealers/leasemaatschappijen massaal aan het bestellen zijn, geldt voor alle merken, en de auto productie in Europa op dit moment overuren maakt...
Ik hoop maar dat de in overuren gebouwde Octavia's minimaal net zo betrouwbaar zijn als onder normale werkdruk...Hoorde van de dealer dat ze nog snel 50 octavia's besteld hadden...
Vandaag bericht leasemaatschappij leverweek word nummer 22!Besteld: 17-03-2018
Verwacht: 18-6-2018 tm 24-6-2018 (week 25)
Tsja, dat dacht ik ook, maar dat ging toch even mis op een beroerd moment, vlak voor de vakantie. Had natuurlijk ook op een nog beroerder moment kunnen gebeuren, tijdens de vakantie of zo. Maar toch, die ervaring, gecombineerd met de 270000km op de teller, heeft wel meegeholpen bij de beslissing 'm in te ruilen, de volgens een collega "meest betrouwbare Octavia ooit" gaat vervangen worden.Die O2 is arctic green, dus die blijft het tot in lengte van jaren doen; dat is voorbestemd.
Bijzonder dat het in België zo verloopt.Hier ook besteld op 15/2 , verwachte levering midden mei, maar na wat ik hier op het forum al vernomen heb met leveringen in België, men dealer opgebeld, die wist te vertellen dat het eerder voor Augustus zou worden...
Bekijk bijlage 66702