Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

megasound

Actief lid
Succes met wachten @megasound.
Waar rijdt je nu in?
Nu even nog in een Seat Ibiza ( natuurlijk getuned naar 115Pk) en mijn vrouw in een seat Altea xl diesel ( natuurlijk ook getuned naar 225Pk ) ;) en mijn dochter een Opel Karl.
Daarvoor een Opel vectra 3.2V6 getuned met 250Pk , een Opel corsa GSI 110Pk en daarvoor een ..ehh.. 2x een Chevrolet matiz ;)
way back nog een Ford courier 1.8Diesel
Dat is het zo wel denk ik

CharlesTucker

Forumguru
Vandaag bericht van PON, word midden Juli! :(
Dat klinkt niet goed. De mijne is op 16 maart besteld, dagje eerder dan die van jou dus, geplande levering ook week 25. Ik ben benieuwd of dat ook een maandje later gaat worden dan. Half juli zou ik me overigens nog wel in kunnen vinden, maar veel later zou ik vervelend gaan vinden.

MoRaX

Lid
Dat klinkt niet goed. De mijne is op 16 maart besteld, dagje eerder dan die van jou dus, geplande levering ook week 25. Ik ben benieuwd of dat ook een maandje later gaat worden dan. Half juli zou ik me overigens nog wel in kunnen vinden, maar veel later zou ik vervelend gaan vinden.
Balen.... Inderdaad. Het is helaas afwachten.

r_vh

Nieuw lid
Op 13/3 is mijn nieuwe bedrijfswagen (O3 Combi Style 1.5 TSI DSG in race blue) besteld bij de leasemaatschappij. Vandaag bericht gekregen van de leasemaatschappij dat de verwachte levertijd half oktober is. Hopelijk nemen ze een ruime marge en wordt die termijn nog wat ingekort, want 7 maanden is wel erg lang! Ter info: dit is voor een Belgisch bedrijf, mogelijk zijn er verschillen in termijn tussen België en Nederland?

CharlesTucker

Forumguru
Het kan misschien aan veel zaken liggen, bij mijn bestelling noemde de verkoper specifiek de velgen terwijl hij in een een of andere lijst keek om de verwachte productieweek te bepalen. Op 16 maart besteld, en met de Trius velgen (standaard op de Style Business) zou de productie in week 21 moeten gebeuren. Dat is overigens in Nederland, en prive, geen lease (1.5TSI, handgeschakeld, en ook race blue).

Op 13/3 is mijn nieuwe bedrijfswagen (O3 Combi Style 1.5 TSI DSG in race blue) besteld bij de leasemaatschappij. Vandaag bericht gekregen van de leasemaatschappij dat de verwachte levertijd half oktober is. Hopelijk nemen ze een ruime marge en wordt die termijn nog wat ingekort, want 7 maanden is wel erg lang! Ter info: dit is voor een Belgisch bedrijf, mogelijk zijn er verschillen in termijn tussen België en Nederland?

Ik heb de mijne (O3 Combi Ambition 1.0 TSI 6M) ook besteld in België, op 23 november. De oorspronkelijke leverdatum was 16 april. Dat is ondertussen 'de eerste week van mei' geworden. Onbegrijpelijk, en telkens als ik er bij de garage naar vraag, doen ze alsof dat de normaalste zaak van de wereld is.

Spector

Forumguru
Na succesvolle testrit in leusden toch maar besteld ...

ŠKODA ‘OCTAVIA COMBI RS 245 Business
Velvet red metallic incl Leder/Alcantera zwart met rode stiksels

Opties:
Panoramadak
Adaptive Cruise Assistant (voor verwarmd stuurwiel)
Stoelverwarming op de achterbank en stuurwielverwarming
Sunset (extra donker getinte ramen achter)
Dynamic chassis control
Elektrisch te openen en sluiten achterklep
Reservewiel
Verwarmbare voorruit pakket
Functie pakket
Optical parking assistent
Travel pakket
Safety pakket

Verwacht week 26/27 2018
Micheal

Gefeliciteerd, het is het wachten waard :jaja:

Ik heb de mijne (O3 Combi Ambition 1.0 TSI 6M) ook besteld in België, op 23 november. De oorspronkelijke leverdatum was 16 april. Dat is ondertussen 'de eerste week van mei' geworden. Onbegrijpelijk, en telkens als ik er bij de garage naar vraag, doen ze alsof dat de normaalste zaak van de wereld is.

Praise the lord!

AdM

Lid
Besteld: 06-02-2018
ETA: ..-05-2018

Af fabriek:
- Ambition Business
- 1.6 TDI
- Sunset
- Volwaardig Reservewiel
- Parkeersensoren voor en achter
- Moon White Metallic

Achteraf:
- Vaste Trekhaak 13 polig
- 18" Turbine Antraciet

Ik vond 3 mnd nog lang.....

Auto is inmiddels in Nederland. Tweede of derde week april kunnen we rijden.

Zirx

Lid
Auto is inmiddels in Nederland. Tweede of derde week april kunnen we rijden.

Da's een maand eerder dan gepland!
De mijne is ook begin februari besteld en kreeg als geschatte leverdatum 16 mei te horen.
Maar in hetzelfde telefoongesprek vertelde hij dat het ook productieweek 11 kon zijn :arghh:

Da's een maand eerder dan gepland!
De mijne is ook begin februari besteld en kreeg als geschatte leverdatum 16 mei te horen.
Maar in hetzelfde telefoongesprek vertelde hij dat het ook productieweek 11 kon zijn :arghh:
Dat is grappig, ik heb ook een verwachte leverdatum van 16 mei :) Alleen bij navraag zeiden ze dat ze niks konden checken of achterhalen wat nou de daadwerkelijke productieweek zou zijn.

Bovenaan Onderaan