leonpard
Actief lid
Heb je toevallig nog wat leuke foto’s van je auto? Ik heb een aantal weken geleden een O3 FL HB besteld in Velvet Red maar heb de kleur nog niet “echt” gezien, dus moet het nog even doen met plaatjes qua kleur indruk.
M.b.t. de kleur, had ik hetzelfde probleem. En zelfs toen de auto geleverd was, had ik mijn twijfels of de fabriek wel de juiste kleur had geleverd. Het is namelijk lastig om te zien of het metallic is, en meerdere collega's en kennissen hadden dezelfde twijfel. Voor mijn eigen geruststelling, ben ik naar de Skoda-dealer in Alkmaar gereden, en daar was het eerste antwoord: dit is uni-rood. Nog een keer kijken....twijfels bij de verkoopster....... en uiteindelijk heeft ze de auto in de aflever-showroom gereden onder het felle licht. Toen kon je gelukkig goed zien dat het wel degelijk metallic, dus Velvet Red is. Laat er geen twijfel over bestaan, ik vind het een prachtige kleur. En vanuit verschillende hoeken en andere omstandigheden heeft de auto ook een andere kleur (je ziet het ook wel een beetje op de foto's). Ook in de zon kun je toch wel zien dat het om metallic gaat, maar heel fijntjes.
Uit welke hoek van Nederland kom je, @Skodahhh? Ik zit in de omgeving van Assen of Den helder, je moet de kleur gewoon live zien!!
Laatst bewerkt: