Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

Emiel2209

Actief lid
Veel plezier! En gelijk foto’s maken, het is de slechtste week van het jaar om een nieuwe auto op te halen.. (zout, vorst enz.) ;)

Joh@n

Forumguru
Maandag de 1.6 tdi dsg style business op mogen halen.

-briljant silver
-18” Alaris
-Sunset
-elektrisch bedienbare stoelen
-elektrisch bedienbare kofferklep
-verwarmbare voorruit
-adaptive cruise control
-parkeercamera
-zwart leder
-afneembare trekhaak

Wat een fantastische wagen!
Lijkt erg op die van mij ;) Hopelijk heb jij er meer geluk mee!

EdK

Forumguru
Mijn beer gaat never een wasstraat in
Nou bij mij wel na een periode van veel pekel en verdere bende.
Al is het alleen al vanwege dat de onderzijde (bodemplaat) ook word gewassen dan.
Want dat krijg ik in een wasbox of thuis echt niet voor elkander.....

Dus tsja word in voorjaar met fijnere temps dan maar een daggie kleien en poetsen met de DAP .....

Joh@n

Forumguru
Nogal wat gedoe mee gehad, ook al is hij nog geen jaar oud. Accu defect en niet meer starten, DSG wilde vanmorgen niet meer schakelen naar 3 en slipt al vanaf 9000km. Ook heb ik een keer een heel hoog piepend geluid gehad alsof er iets aan liep, zijn alle zenders al een keer spontaan uit de Columbus navigatie verdwenen, etc.
Daarnaast gewoon wat ongelukkige dingen, heb nooit steenslag gehad de afgelopen 12 jaar en met deze auto al 3x in 8 maanden een flinke pit... Het is dat de ruimte erg fijn is, maar met al die gekke dingen die niet horen bij een jonge auto als deze weet ik niet of ik hem nog een keer zou kiezen.

leonpard

Actief lid
Eindelijk een concreet bericht van de dealer: volgende week Zaterdag mag ik mijn Velvet Red O3C 2.0 TDi DSG ophalen. Overmorgen ga ik mijn huidige O3C inleveren en ben vast van plan om even stiekem om het hoekje te kijken......

J0ris

Lid
Zie bijlage voor één foto. Bij het ophalen stond de auto in een vrij krappe ruimte, dus heb niet zo'n goede hoek kunnen nemen. Bij mijn werk aangekomen heb ik de auto geparkeerd naast een bouwplaats en nu ligt er een laag stof op :facepalm:.

Bekijk media item 4467
Ik vind het wel een fijne auto. Zeer ruim en fijne stoelen. Ook wel fijn dat ik Waze via Android Auto kan gebruiken. Ik heb wel gehoord dat ik slecht verstaanbaar ben via de carkit.

ŠKODA Octavia Combi FL (3) Style Business 1.6 85 kW / 116 pk TDI Combi 7 versn. DSG
Quartz grey metallic
Optical parking assistent
Verwarmbare voorruit
Adaptive cruise assistant
Sunset (getint glas achter)
Elektr. verstelb. voorstoelen
Travel pakket

Achteraf:
Dakdragers Octavia Combi
Afneembare trekhaak Octavia (1D0), inclusief 13-polige kabelset
Lederen bekleding zwart A0500-E

Jorg Edelbloedt

Senior Member
Zie bijlage voor één foto. Bij het ophalen stond de auto in een vrij krappe ruimte, dus heb niet zo'n goede hoek kunnen nemen. Bij mijn werk aangekomen heb ik de auto geparkeerd naast een bouwplaats en nu ligt er een laag stof op :facepalm:.

Bekijk media item 4467
Ik vind het wel een fijne auto. Zeer ruim en fijne stoelen. Ook wel fijn dat ik Waze via Android Auto kan gebruiken. Ik heb wel gehoord dat ik slecht verstaanbaar ben via de carkit.

ŠKODA Octavia Combi FL (3) Style Business 1.6 85 kW / 116 pk TDI Combi 7 versn. DSG
Quartz grey metallic
Optical parking assistent
Verwarmbare voorruit
Adaptive cruise assistant
Sunset (getint glas achter)
Elektr. verstelb. voorstoelen
Travel pakket

Achteraf:
Dakdragers Octavia Combi
Afneembare trekhaak Octavia (1D0), inclusief 13-polige kabelset
Lederen bekleding zwart A0500-E
Vraagje,de voorruitverwarming,bestaat deze uit draadjes of net als bij Audi uit n onzichtbare folie?

J0ris

Lid
Je ziet het met daglicht niet. In het donker als een auto passeert dan kun je soms een moment een hele fijne honingraatstructuur zien.

leonpard

Actief lid
Vraagje,de voorruitverwarming,bestaat deze uit draadjes of net als bij Audi uit n onzichtbare folie?

Ik heb vanochtend mijn nieuwe auto gezien, er daar zou ook voorruitverwarming op moeten zitten. Ik heb echter helemaal niks kunnen ontdekken in de voorruit :pieker:. Kun je aan de codes op de witte sticker zien welke opties werkelijk op de auto zitten??? Ps. Misschien had ik het aan een extra schakelaar in het dashboard kunnen zien, maar dat ben ik vergeten :banghead:

Emiel2209

Actief lid
Knop vd voorruitverwarming zit op de plek waar normaal de knop ook zit maar nu zie je er een “stroomdraadje” doorheen zitten. Als je van dichtbij kijkt kun je de honingraadstructuur goed zien hoor

Joh@n

Forumguru
En daarnaast gaat er in het navigatie display een rood lampje branden op de plaats van de temperatuur.

Bovenaan Onderaan