Maandag de 1.6 tdi dsg style business op mogen halen.
-briljant silver
-18” Alaris
-Sunset
-elektrisch bedienbare stoelen
-elektrisch bedienbare kofferklep
-verwarmbare voorruit
-adaptive cruise control
-parkeercamera
-zwart leder
-afneembare trekhaak
Wat een fantastische wagen!
Lijkt erg op die van mij Hopelijk heb jij er meer geluk mee!Maandag de 1.6 tdi dsg style business op mogen halen.
-briljant silver
-18” Alaris
-Sunset
-elektrisch bedienbare stoelen
-elektrisch bedienbare kofferklep
-verwarmbare voorruit
-adaptive cruise control
-parkeercamera
-zwart leder
-afneembare trekhaak
Wat een fantastische wagen!
Want??Lijkt erg op die van mij Hopelijk heb jij er meer geluk mee!
Nou bij mij wel na een periode van veel pekel en verdere bende.Mijn beer gaat never een wasstraat in
Nogal wat gedoe mee gehad, ook al is hij nog geen jaar oud. Accu defect en niet meer starten, DSG wilde vanmorgen niet meer schakelen naar 3 en slipt al vanaf 9000km. Ook heb ik een keer een heel hoog piepend geluid gehad alsof er iets aan liep, zijn alle zenders al een keer spontaan uit de Columbus navigatie verdwenen, etc.Want??
Vraagje,de voorruitverwarming,bestaat deze uit draadjes of net als bij Audi uit n onzichtbare folie?Zie bijlage voor één foto. Bij het ophalen stond de auto in een vrij krappe ruimte, dus heb niet zo'n goede hoek kunnen nemen. Bij mijn werk aangekomen heb ik de auto geparkeerd naast een bouwplaats en nu ligt er een laag stof op .
Bekijk media item 4467
Ik vind het wel een fijne auto. Zeer ruim en fijne stoelen. Ook wel fijn dat ik Waze via Android Auto kan gebruiken. Ik heb wel gehoord dat ik slecht verstaanbaar ben via de carkit.
ŠKODA Octavia Combi FL (3) Style Business 1.6 85 kW / 116 pk TDI Combi 7 versn. DSG
Quartz grey metallic
Optical parking assistent
Verwarmbare voorruit
Adaptive cruise assistant
Sunset (getint glas achter)
Elektr. verstelb. voorstoelen
Travel pakket
Achteraf:
Dakdragers Octavia Combi
Afneembare trekhaak Octavia (1D0), inclusief 13-polige kabelset
Lederen bekleding zwart A0500-E
Vraagje,de voorruitverwarming,bestaat deze uit draadjes of net als bij Audi uit n onzichtbare folie?
Draadjes, heel fijn weliswaar en net zoals bij Volvo of fors. Vind het ook niet storend en in deze tijd (maar ook in de herfst met al dat vocht) erg fijn.Vraagje,de voorruitverwarming,bestaat deze uit draadjes of net als bij Audi uit n onzichtbare folie?