Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

leonpard

Actief lid
Ik heb vanochtend mijn nieuwe auto gezien, er daar zou ook voorruitverwarming op moeten zitten. Ik heb echter helemaal niks kunnen ontdekken in de voorruit :pieker:. Kun je aan de codes op de witte sticker zien welke opties werkelijk op de auto zitten??? Ps. Misschien had ik het aan een extra schakelaar in het dashboard kunnen zien, maar dat ben ik vergeten :banghead:

kdwdh5.jpg

Dit is een foto van de sticker op de voorruit. Ik zie op deze foto ook een hele fijne structuur, lijkt op draadjes. Of zit deze structuur in het papier?? Staat de code voor de voorruitverwarming er tussen? Heb de code nog niet kunnen vinden. Ik heb net trouwens op de skoda-site mijn auto geprobeerd samen te stellen, maar kan geen voorruitverwarming kiezen??

Dit is hem trouwens, weliswaar nog in de steigers i.v.m. monteren trekhaak:

t7croj.jpg

Jorg Edelbloedt

Senior Member
kdwdh5.jpg

Dit is een foto van de sticker op de voorruit. Ik zie op deze foto ook een hele fijne structuur, lijkt op draadjes. Of zit deze structuur in het papier?? Staat de code voor de voorruitverwarming er tussen? Heb de code nog niet kunnen vinden. Ik heb net trouwens op de skoda-site mijn auto geprobeerd samen te stellen, maar kan geen voorruitverwarming kiezen??

t7croj.jpg

Jorg Edelbloedt

Senior Member
kdwdh5.jpg

t7croj.jpg
Aan de draadjes te zien zit er inderdaad voorruitverwarming op, in de prijslijst staat deze optie nog immer bestelbaar.
In de configuratie op de site wellicht niet, maar daarin heb ik in t verleden wel meer fouten ontdekt....

HarrieSkoda

Forumguru
@leonpard Dat zijn inderdaad de lijntjes welke gebruikt wordt voor voorruitverwarming! Dus daar hoef je je niet druk over te maken.

Op een of andere manier altijd zonde om een nieuwe auto zo gestipt te zien staan :shutup:.

Jorg Edelbloedt

Senior Member
kdwdh5.jpg

t7croj.jpg
Is de optiecode niet PH5??

leonpard

Actief lid
@leonpard Dat zijn inderdaad de lijntjes welke gebruikt wordt voor voorruitverwarming! Dus daar hoef je je niet druk over te maken.

Op een of andere manier altijd zonde om een nieuwe auto zo gestipt te zien staan :shutup:.

Bedankt voor je reactie, en ik ben blij dat het er toch op zit. Het gekke is, dat ik het vanmorgen in de werkplaats absoluut niet kon ontdekken, de dealer zelf ook niet. Toevallig dat ik nu wat meer zie i.v.m. de foto van de code-sticker.

En het is inderdaad sneu om je spiksplinternieuwe aanwinst in een geamputeerde toestand aan te treffen. Maar het is voor het goede doel, en uiteindelijk is het het resultaat wat telt!

CharlesTucker

Forumguru
Voor zover ik weet is deze optie niet meer leverbaar.. Nergens meer te vinden.
Deze optie, voorruitverwarming, staat wel in de huidige prijslijst (die ik 1 minuut geleden gedownload heb van de skoda.nl website), voor 200 Euro. Er staan echter wel opmerkingen bij, niet in combinatie met de 1.0TSI (DSG), en alleen in combinatie met stoelverwarming op de voorstoelen.

Bij de configurator kan de optie echter ook niet vinden. Foutje in de configurator hoop ik, lijkt me een erg handige optie die ik wel wil hebben mocht ik binnenkort toch een nieuwe O3C gaan bestellen

jongetje

Forumguru
Je moet er dan toch ook een knopje voor hebben om de voorruit verwarming aan en uit te schakelen? Als die er niet is dan kun je het ook niet vebruiken al zit het in je raam...

De kogel is door de kerk, na een lange zoektocht naar een nieuw voertuig omdat einde lease in beeld komt heb ik toch weer gekozen voor een octavia.
Aangezien ik nu mag overstappen naar benzine waren er wat meer mogelijkheden met kiezen.
Het wordt een station style business 1.0 DSG.

- briljant zilver
- tech pakket
- elektrisch verstelbare voor stoelen
- electrisch bedienbare achterklep
- trekhaak (afneembaar)

Ik moet helaas wel wachten tot augustus, dan loopt de lease af van de octavia waar ik nu mee rijdt.

Potr

Nieuw lid
Deze rakker wordt deze week door de leasemaatschappij besteld:

ŠKODA Octavia Combi FL (3) Style Business 1.5 110 kW / 150 pk TSI Combi 7 versn. DSG
Quartz grey metallic, Zwart interieur

Opties:
Elektr. verstelb. voorstoelen
Techpakket style business
Panoramisch glazen dak
Elek. open en sluit achterklep
Adaptive cruise assistant
Travel pakket
Verwarmbare voorruit
Functie pakket
Optical parking assistent
KA2 - Optical parking assistent

Afneembare trekhaak Octavia (1D7),
Uitlaat sierstukken

Hopelijk is hij er eind mei/begin juni!

basnoorda

Nieuw lid
Vandaag contact gehad met de dealer Autoland van der Brug Heerenveen. Mijn auto staat op transport naar Heerenveen en wordt deze maand nog afgeleverd.

kdwdh5.jpg

t7croj.jpg

Heb je toevallig nog wat leuke foto’s van je auto? Ik heb een aantal weken geleden een O3 FL HB besteld in Velvet Red maar heb de kleur nog niet “echt” gezien, dus moet het nog even doen met plaatjes qua kleur indruk.

AdM

Lid
Besteld: 06-02-2018
ETA: ..-05-2018

Af fabriek:
- Ambition Business
- 1.6 TDI
- Sunset
- Volwaardig Reservewiel
- Parkeersensoren voor en achter
- Moon White Metallic

Achteraf:
- Vaste Trekhaak 13 polig
- 18" Turbine Antraciet

Ik vond 3 mnd nog lang.....

CharlesTucker

Forumguru
Gisteren na lang twijfelen de knoop doorgehakt, de O2 gaat vervangen worden door een O3, het wordt de volgende:

ŠKODA Octavia Combi FL (3) Style Business 1.5 110 kW / 150 pk TSI Combi, 6 versnellingen handgeschakeld
Race Blue Metallic, Zwart interieur

Opties:
  • Elektrisch verstelbare voorstoelen
  • Panoramisch glazen dak
  • Optical parking assistent
  • Verwarmde voorruit
  • Geleverd op Michelin Cross Climate Plus banden

Volgens de planning wordt ie in week 21 gemaakt, verwachte afleverdatum is 20 juni, ook drie maanden wachten dus.

Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan