Ik heb vanochtend mijn nieuwe auto gezien, er daar zou ook voorruitverwarming op moeten zitten. Ik heb echter helemaal niks kunnen ontdekken in de voorruit . Kun je aan de codes op de witte sticker zien welke opties werkelijk op de auto zitten??? Ps. Misschien had ik het aan een extra schakelaar in het dashboard kunnen zien, maar dat ben ik vergeten
Dit is een foto van de sticker op de voorruit. Ik zie op deze foto ook een hele fijne structuur, lijkt op draadjes. Of zit deze structuur in het papier?? Staat de code voor de voorruitverwarming er tussen? Heb de code nog niet kunnen vinden. Ik heb net trouwens op de skoda-site mijn auto geprobeerd samen te stellen, maar kan geen voorruitverwarming kiezen??
Dit is hem trouwens, weliswaar nog in de steigers i.v.m. monteren trekhaak:
Aan de draadjes te zien zit er inderdaad voorruitverwarming op, in de prijslijst staat deze optie nog immer bestelbaar.
Dit is een foto van de sticker op de voorruit. Ik zie op deze foto ook een hele fijne structuur, lijkt op draadjes. Of zit deze structuur in het papier?? Staat de code voor de voorruitverwarming er tussen? Heb de code nog niet kunnen vinden. Ik heb net trouwens op de skoda-site mijn auto geprobeerd samen te stellen, maar kan geen voorruitverwarming kiezen??
Is de optiecode niet PH5??
Voor zover ik weet is deze optie niet meer leverbaar.. Nergens meer te vinden.Ik heb net trouwens op de skoda-site mijn auto geprobeerd samen te stellen, maar kan geen voorruitverwarming kiezen??
@leonpard Dat zijn inderdaad de lijntjes welke gebruikt wordt voor voorruitverwarming! Dus daar hoef je je niet druk over te maken.
Op een of andere manier altijd zonde om een nieuwe auto zo gestipt te zien staan .
Deze optie, voorruitverwarming, staat wel in de huidige prijslijst (die ik 1 minuut geleden gedownload heb van de skoda.nl website), voor 200 Euro. Er staan echter wel opmerkingen bij, niet in combinatie met de 1.0TSI (DSG), en alleen in combinatie met stoelverwarming op de voorstoelen.Voor zover ik weet is deze optie niet meer leverbaar.. Nergens meer te vinden.
Heb je toevallig nog wat leuke foto’s van je auto? Ik heb een aantal weken geleden een O3 FL HB besteld in Velvet Red maar heb de kleur nog niet “echt” gezien, dus moet het nog even doen met plaatjes qua kleur indruk.