CharlesTucker
Forumguru
Da's balen, die vertraging. En wat betreft de tijd tussen produceren en leveren, "meestal" weet ik niet zeker, maar de mijne is 10 mei geproduceerd, 8 juni geleverd, dat lijkt me redelijk normaal.
Na een weekend en drie werkdagen (en bijna 600 kilometer) kan ik je vertellen dat ie het wachten wel waard is, schitterende en comfortabele auto. En die 1.5 TSI is een erg lekker motortje (hoewel ik uiteraard de eerste 1500km er wel voorzichtig mee ben). Kennelijk heb ik wel geluk gehad met de levertijd.tja, gewoon afwachten dus.
Dit is em: (de laatste 2 opties worden door de dealer gedaan)
ŠKODA Octavia Combi FL (3) Style Business 1.5 110 kW / 150 pk TSI Combi 7 versn. DSG
Quartz grey metallic, Zwart interieur
Opties:
Elektr. verstelb. voorstoelen
Techpakket style business
Panoramisch glazen dak
Elek. open en sluit achterklep
Adaptive cruise assistant
Travel pakket
Verwarmbare voorruit
Functie pakket
Optical parking assistent
KA2 - Optical parking assistent
Afneembare trekhaak Octavia (1D7),
Uitlaat sierstukken
Paar weken geleden kon ik in de configurator nog een hele F3 Clever 1.0 tsi 115 pk dsg precies naar wens samenstellen, tot en met het mailtje waarin hij werd toegestuurd met de complimenten van "U heeft een prachtige auto samengesteld" of woorden van die strekking. En dat terwijl er op de website ook al een mededeling voorbij was gekomen dat de F3 alleen nog uit voorraad kon worden besteld (en in de voorraad kon ik niks naar mijn zin vinden - zodoende rij ik nu in een Seat Leon ST...).maar "alleen op voorraadmodellen". In de configurator is het echter gewoon nog te selecteren, zonder verdere opmerkingen
Geen idee eigenlijk...Is een nieuw bestelde auto. De dealer heeft 'm voor bij elkaar geklikt eind februari. Toen was het nog mogelijk. Waarom zou het nu niet meer kunnen dan?