Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

harry123

Actief lid
Net begrepen dat voetenverlichting niet standaard is op de ABL, maar wellicht is de voorbereiding wel aanwezig... Is er iemand die toevallig een foto zou willen/kunnen maken van de voetenverlichting in zijn/haar EBL?

going_fritz

Actief lid

Edwin1969

Actief lid
Dan zit je er nu in als het goed is, veel plezier :tegek:

En we rijden !!!

Betere foto's volgen nog (tis een beetje bewolkt weer helaas), maar hierbij de eerste plaatjes. Eindelijk !! :yeehaa:

IMG-20130924-00446.jpg IMG-20130924-00448.jpg IMG-20130924-00453.jpg

Overigens zonder beroemde/beruchte achterspoiler van het Dynamic-pakket, maar ik begreep van de dealer dat Pon op korte termijn met een voorstel komt (via de dealer). Ben dus benieuwd.....

Thorgal

Forumguru
En we rijden !!!

Betere foto's volgen nog (tis een beetje bewolkt weer helaas), maar hierbij de eerste plaatjes. Eindelijk !! :yeehaa:

Bekijk bijlage 20770 Bekijk bijlage 20771 Bekijk bijlage 20772

Overigens zonder beroemde/beruchte achterspoiler van het Dynamic-pakket, maar ik begreep van de dealer dat Pon op korte termijn met een voorstel komt (via de dealer). Ben dus benieuwd.....
Dat daar de zon niet voor gaat schijnen .....:tongue:
Mooie combinatie, veel veilige km's gewenst.

roeldewinter

Actief lid
Yep, ik neem aan van wel. Geen bericht gehad dat ik een andere kleur moest uitzoeken. Ik ben helaas niet in de gelegenheid om eerder te gaan kijken. Ik moet van de leasemaatschappij naar een dealer ver van mijn huis. Aardige mensen, daar niet van maar handig is anders...

MaRco2

Forumguru
Ladies and Gentlemen: "We've got 'm"!!!!!
u3a8aba8.jpg

Foto gevonden!:) Ziet er toch mooi strak uit qua verlaging?

MaRco2

Forumguru
En we rijden !!!

Nice!!! Zie ik het nu goed, zijn ze van de K naar een S kenteken gesprongen (niet via L, N, etc.), zo is de reeks snel op?

En we rijden !!!

Mooie bak! Gefeliciteerd! Mijn kenteken was vandaag bekend en lijkt sprekend op die van jou... ;)

rdrummen

Senior Member
En we rijden !!!

Heel mooi, veel plezier ermee!
Ben ook wel benieuwd naar dat voorstel (geldt dat voor alle Dynamic-gevallen en alle dealers, of alleen voor jouw situatie?). Houd ons maar op de hoogte, a.u.b.

Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan