Nog een uurtje en dan kan ik eindelijk ook sturen in mijn nieuwe Octavia Combi !
Wat een levertijd.....
Foto's volgen z.s.m.
Dan zit je er nu in als het goed is, veel plezierNog een uurtje en dan kan ik eindelijk ook sturen in mijn nieuwe Octavia Combi !
Wat een levertijd.....
Foto's volgen z.s.m.
Dan zit je er nu in als het goed is, veel plezier
Dat daar de zon niet voor gaat schijnen .....En we rijden !!!
Betere foto's volgen nog (tis een beetje bewolkt weer helaas), maar hierbij de eerste plaatjes. Eindelijk !!
Bekijk bijlage 20770 Bekijk bijlage 20771 Bekijk bijlage 20772
Overigens zonder beroemde/beruchte achterspoiler van het Dynamic-pakket, maar ik begreep van de dealer dat Pon op korte termijn met een voorstel komt (via de dealer). Ben dus benieuwd.....
Ook echt in Lava blue? Dan weet ik zeker dat ik voorlopig nog even moet wachten, gezien ik van kleur moest veranderen omdat Lava blue niet meer mogelijk zou zijn.....De dealer belde vanavond, 4 oktober mag ik de mijne ophalen.
Ladies and Gentlemen: "We've got 'm"!!!!!
En we rijden !!!
Betere foto's volgen nog (tis een beetje bewolkt weer helaas), maar hierbij de eerste plaatjes. Eindelijk !!
Overigens zonder beroemde/beruchte achterspoiler van het Dynamic-pakket, maar ik begreep van de dealer dat Pon op korte termijn met een voorstel komt (via de dealer). Ben dus benieuwd.....
Yep. De S reeks is begonnen. Kreeg vandaag mijn nummerbord door SKG. Morgen om 09.00 uur kan ik mijn O3 ophalenNice!!! Zie ik het nu goed, zijn ze van de K naar een S kenteken gesprongen (niet via L, N, etc.), zo is de reeks snel op?
Mooie bak! Gefeliciteerd! Mijn kenteken was vandaag bekend en lijkt sprekend op die van jou...En we rijden !!!
Mooie bak! Gefeliciteerd! Mijn kenteken was vandaag bekend en lijkt sprekend op die van jou...
Heel mooi, veel plezier ermee!En we rijden !!!
Geel met zwarte letters?... Mijn kenteken was vandaag bekend en lijkt sprekend op die van jou...