Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

Majefloti

Forumguru
@ Skoda liefhebber 1, over 12 uur heb je er al 500km op zitten :D. Succes morgen, altijd leuk iets nieuws en het rijdt prima :thumbsup:

m@rc

Lid
Afgelopen vrijdag de nieuwe O3C opgehaald. Kan niet anders zeggen, heerlijke auto! :yeehaa:

Toch jammer dat de bekleding aan de achterkant van de stoelen nu weer van stof is(EBL 2014), mijn dochtertje komt er nu net met de schoenpunten tegenaan..

D_R1978

Senior Member
Zojuist post van PON ontvangen met de eerder door de LM aangekondigde dinercheques. Volgens de brief is mijn auto nu definitief ingepland voor productie en is de indicatieve week voor aflevering nu week 44.

Ben vooral blij dat ik nu een wat meer zekerheid heb over de daadwerkelijke levertijd.

Zojuist de bevestiging gekregen dat mijn Octavia III EBL combi bested is, de voorlopige leverings week is 51.
dat zal dan wel begin januari worden dat hij op kenteken gaat.

Het echte wachten kan beginnen :)

TedVlemmings

Forumguru
Jeuh, vandaag post gekregen van Skoda NL/PON. Ook de dinerbonnen en de melding dat mijn auto nu vast staat voor productie met verwachte afleverweek week 43. Dat is dus wat voor mij al een tijdje als streefdatum bekend was en gaat dus hopelijk niet of nauwelijks nog afwijken!

Bovenaan Onderaan