Ziet er goed uit!!Even wat meer foto's...
EHBO set en/of hesje heb ik nog niet in mijn auto gevonden... [/USER]
Heb tijdelijk een Superb mee gehad met die functie. Nu spijt dat ik het niet op mijn OC3 heb genomen. Zeker omdat de prijs al met €300 omlaag ging en de optie €390 is......Mooi dat steeds meer mensen hun Skoda geleverd krijgen.
Heeft iemand toevallig al een combi ontvangen met de optie elektrische achterklep??
Ik ben erg benieuwd hoe dit in de dagelijkse praktijk werkt.
Bijvoorbeeld hoe lang doet hij erover om open en dicht te gaan en is het indien nodig in de regen ook mogelijk om het met de hand dicht te gooien of moet het altijd elektrisch?
Zit er ook een blokkering op om te voorkomen dat er iemand een arm naar binnen doet tijdens openen/sluiten.
Hoor je eene piep oid als de klep omhoog of omlaag gaat (je weet het niet tegenwoordig....)
Hoe weet je dat de klep echt dicht zit als je in de auto zit?
Aha, duidelijk. Heb jij wel een gevaren driehoek gekregen?@Skoda liefhebber 1 ik heb even op de foto gekeken en daar heb ik een gevarendriehoek kunnen ontdekken
Bekijk bijlage 20849 EHBO set en/of hesje heb ik nog niet in mijn auto gevonden... (en hoop ik ook niet nodig te hebben..) het linker opbergvak zou sowieso al vervallen door de subwoofer, de andere is er door de variabele vloer inderdaad ook niet meer, aangezien daar normaal het 'bagagefixatie' hoekje zit is dat helaas ook vervallen.
Mooi dat steeds meer mensen hun Skoda geleverd krijgen.
Heeft iemand toevallig al een combi ontvangen met de optie elektrische achterklep??
Ik ben erg benieuwd hoe dit in de dagelijkse praktijk werkt.
Bijvoorbeeld hoe lang doet hij erover om open en dicht te gaan en is het indien nodig in de regen ook mogelijk om het met de hand dicht te gooien of moet het altijd elektrisch?
Zit er ook een blokkering op om te voorkomen dat er iemand een arm naar binnen doet tijdens openen/sluiten.
Hoor je eene piep oid als de klep omhoog of omlaag gaat (je weet het niet tegenwoordig....)
Hoe weet je dat de klep echt dicht zit als je in de auto zit?
Volgens mij is dat oranje ding rechts op de foto de gevarendriehoek.. Ik heb er dus inderdaad eenAha, duidelijk. Heb jij wel een gevaren driehoek gekregen?
Veel rij plezier!Ik heb 'm! Ik heb 'm! Ik heb 'm! Ik heb 'm! Ik heb 'm!
Ben erg tevreden, al moet natuurlijk de motor wel gechipt worden, en ik denk dat ik 'm ook ga verlagen. Hij staat redelijk hoog op de poten.