Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

Hehe! Eindelijk is het dan zo ver. Morgenochtend mag ik de Octy ophalen. Natuurlijk heel fijn, maar het gekke is dat als je al zolang wacht, er in de tussentijd andere auto's (of uitvoeringen van andere auto's) op de markt zijn gekomen die je misschien eerder had gekozen als die er in maart jl ook al waren geweest..... Maar niet getreurd, lekker een paar jaar scheuren in de 2.0tdi voorzien van alle luxe en ruimte is geen straf! Foto's volgen.

@CoesDoes , jij hebt toch ook het bagagepakket? Heb jij een gevaren driehoek en eerste hulpdoosje van de dealer ontvangen? Of een geel hesje onder de voorstoel? Ik heb ook niet de opbergvakken in de wielkassen, maar dat komt waarschijnlijk door het bagagepakket. Normaal gesproken kun je de paneeltjes bij de gevaren driehoek verwijderen, waardoor je die hoekjes krijgt die je weer kunt gebruiken om je bagage (doosje) mee vast te zetten. Heb jij die wel, of vervalt dat door het pakket?

CoesDoes

Forumguru
@Skoda liefhebber 1 ik heb even op de foto gekeken en daar heb ik een gevarendriehoek kunnen ontdekken
image.jpg EHBO set en/of hesje heb ik nog niet in mijn auto gevonden... (en hoop ik ook niet nodig te hebben..) het linker opbergvak zou sowieso al vervallen door de subwoofer, de andere is er door de variabele vloer inderdaad ook niet meer, aangezien daar normaal het 'bagagefixatie' hoekje zit is dat helaas ook vervallen.

Thorgal

Forumguru
Van het EHBO setje kan ik bevestigen dat die er niet standaard bijzit ( moest apart worden besteld). Ik denk dat dat ook voor het hesje geldt. Veel vreemd dat dan de fixatie vervalt. Die heb je toch ook nodig als je de vloer 'dicht' hebt?

rtwee

Senior Member
EHBO set en/of hesje heb ik nog niet in mijn auto gevonden... [/USER]

Weet dat beide inmiddels in veel landen om ons heen verplicht zijn.. heb vorig jaar bij Berlijn een boete gekregen bij een standaard controle dat ik geen verbandtrommel aanwezig had... gelukkig liggen de boetes in DE stukken lager dan in NL... 35 Euro.. :) Maar toch...[/user]

Mooi dat steeds meer mensen hun Skoda geleverd krijgen.

Heeft iemand toevallig al een combi ontvangen met de optie elektrische achterklep??
Ik ben erg benieuwd hoe dit in de dagelijkse praktijk werkt.
Bijvoorbeeld hoe lang doet hij erover om open en dicht te gaan en is het indien nodig in de regen ook mogelijk om het met de hand dicht te gooien of moet het altijd elektrisch?
Zit er ook een blokkering op om te voorkomen dat er iemand een arm naar binnen doet tijdens openen/sluiten.
Hoor je eene piep oid als de klep omhoog of omlaag gaat (je weet het niet tegenwoordig....)
Hoe weet je dat de klep echt dicht zit als je in de auto zit?

Flem_nl

Forumguru

Heeft iemand toevallig al een combi ontvangen met de optie elektrische achterklep??
Bijvoorbeeld hoe lang doet hij erover om open en dicht te gaan en is het indien nodig in de regen ook mogelijk om het met de hand dicht te gooien of moet het altijd elektrisch?
Zit er ook een blokkering op om te voorkomen dat er iemand een arm naar binnen doet tijdens openen/sluiten.
Hoor je eene piep oid als de klep omhoog of omlaag gaat (je weet het niet tegenwoordig....)
Heb tijdelijk een Superb mee gehad met die functie. Nu spijt dat ik het niet op mijn OC3 heb genomen. Zeker omdat de prijs al met €300 omlaag ging en de optie €390 is......:banghead::banghead::banghead:

@Skoda liefhebber 1 ik heb even op de foto gekeken en daar heb ik een gevarendriehoek kunnen ontdekken
Bekijk bijlage 20849 EHBO set en/of hesje heb ik nog niet in mijn auto gevonden... (en hoop ik ook niet nodig te hebben..) het linker opbergvak zou sowieso al vervallen door de subwoofer, de andere is er door de variabele vloer inderdaad ook niet meer, aangezien daar normaal het 'bagagefixatie' hoekje zit is dat helaas ook vervallen.
Aha, duidelijk. Heb jij wel een gevaren driehoek gekregen?

Juden

Nieuw lid

Zojuist bericht gehad van de dealer dat de auto is gearriveerd. Kan hem maandag ophalen. Mijn auto heeft deze functie en ik zal je zo snel mogelijk berichten. De dealer was enthousiast over deze functie. Was de eerste OC3 met deze functionaliteit die ze hadden gezien. Werkt prima volgens hem.

Bovenaan Onderaan