Blackokkie2
Forumguru
Coesdoes was me al voor.
Veel plezier!Ik heb 'm! Ik heb 'm! Ik heb 'm! Ik heb 'm! Ik heb 'm!
Ben erg tevreden, al moet natuurlijk de motor wel gechipt worden, en ik denk dat ik 'm ook ga verlagen. Hij staat redelijk hoog op de poten.
Ik heb de dealer even gemaild en hij geeft aan dat de leasemaatschappij het beleid heeft om de auto zonder deze zaken af te leveren. Alleen de life hammers zijn verplicht!Volgens mij is dat oranje ding rechts op de foto de gevarendriehoek.. Ik heb er dus inderdaad een
(Daarnaast ook twee lifehammers, zal ook wel verplicht zijn aangezien ik die ook bij de vorige auto 'gratis' kreeg..)
Hoi Pillendokter, Kun je mij vertellen waar je het DVD entertainment pakket hebt laten inbouwen?
THNX
Feli, en sterkte met je arm.hij is binnen! helaas direct na aflevering nr de huisarts, die me met 3 dgn absolute rust aan de rechter elleboog nr huis stuurde. dus maar amper kunnen rijden. maar hij ziet er top uit in racing blue, verlaagd en die chroom accenten. het panoramadak is ook heel mooi, en de columbus ziet er echt top uit.
Hierbij nog wat extra foto's o.a. van de tussenruimte van de wielkassen. Ben echt ontzettend blij met de kleur!!mooi bak!
Grey staat hem goed en ook de Alaris. Ga je de auto nog verlagen met Eibach?
Ik zou graag de tussenruimte wielkast willen zien...durf het bijna niet te vragen )
Ik heb 'm! Ik heb 'm! Ik heb 'm! Ik heb 'm! Ik heb 'm!
Ben erg tevreden, al moet natuurlijk de motor wel gechipt worden, en ik denk dat ik 'm ook ga verlagen. Hij staat redelijk hoog op de poten.
Gefeliciteerd, zo heb ik een perfect beeld hoe de mijne eruit komt te zienhij is binnen! helaas direct na aflevering nr de huisarts, die me met 3 dgn absolute rust aan de rechter elleboog nr huis stuurde. dus maar amper kunnen rijden. maar hij ziet er top uit in racing blue, verlaagd en die chroom accenten. het panoramadak is ook heel mooi, en de columbus ziet er echt top uit.
hij is binnen! helaas direct na aflevering nr de huisarts, die me met 3 dgn absolute rust aan de rechter elleboog nr huis stuurde. dus maar amper kunnen rijden. maar hij ziet er top uit in racing blue, verlaagd en die chroom accenten. het panoramadak is ook heel mooi, en de columbus ziet er echt top uit.
hij is binnen! helaas direct na aflevering nr de huisarts, die me met 3 dgn absolute rust aan de rechter elleboog nr huis stuurde. dus maar amper kunnen rijden. maar hij ziet er top uit in racing blue, verlaagd en die chroom accenten. het panoramadak is ook heel mooi, en de columbus ziet er echt top uit.