Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

Volgens mij is dat oranje ding rechts op de foto de gevarendriehoek.. Ik heb er dus inderdaad een ;)
(Daarnaast ook twee lifehammers, zal ook wel verplicht zijn aangezien ik die ook bij de vorige auto 'gratis' kreeg..)
:D Ik heb de dealer even gemaild en hij geeft aan dat de leasemaatschappij het beleid heeft om de auto zonder deze zaken af te leveren. Alleen de life hammers zijn verplicht!

isonic125

Actief lid
@skoda liefhebber1: Nog zo vol van je nieuwe O3 dat je je onderschrift nog niet hebt aangepast.
'In bestelling' ? :pieker:

Ik kan het me voorstellen hoor. Stap ook nog iedere dag met veel plezier in.
Zelfs een file is (nog) niet erg.

hij is binnen! helaas direct na aflevering nr de huisarts, die me met 3 dgn absolute rust aan de rechter elleboog nr huis stuurde. dus maar amper kunnen rijden. maar hij ziet er top uit in racing blue, verlaagd en die chroom accenten. het panoramadak is ook heel mooi, en de columbus ziet er echt top uit.

Bijlagen

• Rotterdam-20130927-00008.jpg
    Rotterdam-20130927-00008.jpg
    183,1 KB · Weergaven: 151

Blackokkie2

Forumguru
hij is binnen! helaas direct na aflevering nr de huisarts, die me met 3 dgn absolute rust aan de rechter elleboog nr huis stuurde. dus maar amper kunnen rijden. maar hij ziet er top uit in racing blue, verlaagd en die chroom accenten. het panoramadak is ook heel mooi, en de columbus ziet er echt top uit.
Feli, en sterkte met je arm.

mooi bak!

Grey staat hem goed en ook de Alaris. Ga je de auto nog verlagen met Eibach?

Ik zou graag de tussenruimte wielkast willen zien...durf het bijna niet te vragen ;))
Hierbij nog wat extra foto's o.a. van de tussenruimte van de wielkassen. ;) Ben echt ontzettend blij met de kleur!!

Bijlagen

• image.jpg
    image.jpg
    1,1 MB · Weergaven: 173
  • image.jpg
    image.jpg
    1,3 MB · Weergaven: 174
  • image.jpg
    image.jpg
    705,7 KB · Weergaven: 156

Antera

Donateur
Ik heb 'm! Ik heb 'm! Ik heb 'm! Ik heb 'm! Ik heb 'm! :yeehaa::yeehaa::yeehaa:

Ben erg tevreden, al moet natuurlijk de motor wel gechipt worden, en ik denk dat ik 'm ook ga verlagen. Hij staat redelijk hoog op de poten.

Heb nog een mooi setje liggen om hem te laten zakken indien gewenst. Geef maar een gil dan maken we er wat moois van :-)

Thorgal

Forumguru
Gefeliciteerd, zo heb ik een perfect beeld hoe de mijne eruit komt te zien :D
Verlagen laat ik achteraf doen, zie net dat dat nog mogelijk is bij @Antera
Succes met je arm

Edwin1969

Actief lid

@maarten03c Sterkte met je elleboog, maar tegelijk gefeliciteerd met de prachtige uitvoering van je O3C !!

Blacky

Forumguru

:bloemen: :thumbsup:

TedVlemmings

Forumguru
Mooie auto's mannen. Het uitleveren komt nu lekker los, toch kom ik er nog weinig tegen op de weg(vind ik wel mooi, blijft het nog een beetje uniek allemaal, niet zoals die enclaves meganes enzo die je soms tegen komt)

RoelF

Forumguru
Ik heb een Megane van het eerste uur (uit 12-2009) toen was het ook nog uniek om er eentje tegen te komen. Moet je voorstellen hoe het over 4 jaar met de O3 kan gaan als ie in de 14% regel blijft.

Als ik weer op twee armen kan steunen zal ik er eens onder gaan kijken om te zien welke eibachs er onder zitten, of moet ik perse de verpakking hebben? Die zat iig niet bij de auto.
Btw, er alleen naar kijken is ook al erg fijn!

Bovenaan Onderaan