Mooi dat steeds meer mensen hun Skoda geleverd krijgen.
Heeft iemand toevallig al een combi ontvangen met de optie elektrische achterklep??
Ik ben erg benieuwd hoe dit in de dagelijkse praktijk werkt.
Bijvoorbeeld hoe lang doet hij erover om open en dicht te gaan en is het indien nodig in de regen ook mogelijk om het met de hand dicht te gooien of moet het altijd elektrisch?
Zit er ook een blokkering op om te voorkomen dat er iemand een arm naar binnen doet tijdens openen/sluiten.
Hoor je eene piep oid als de klep omhoog of omlaag gaat (je weet het niet tegenwoordig....)
Hoe weet je dat de klep echt dicht zit als je in de auto zit?
Heb TVS vrijdag eerst gebeld omdat er problemen schijnen te zijn bij het inbreken op de boordcomputer van de 1.6TDI. Vandaag hoor ik of het ze zaterdag gelukt is, anders nog even afwachten tot de boordcomputer gekraakt is. @Antera inmiddels gemailt...
Wss iemand de denkt "als ik stil sta zien meer mensen mijn mooie bak"Zag vanochtend een hagelnieuwe combi op de vluchtstrook van de A12 bij Zevenaar staan.
Gevalletje pech of schade, kon ik niet zo snel zien ondanks de file.....
Ook niet vreemd dat er dan een file staat...iedereen wil hem ff goed zien
Hierbij nog wat extra foto's o.a. van de tussenruimte van de wielkassen. Ben echt ontzettend blij met de kleur!!
Heb op Youtube dit filmpje gevonden mbt de electrische achterklep. Te zien is hoe de klep met een druk op de knop open gaat, inclusief piepjes
Wel een 3 spaak stuur maar geen Dynamic pakket stoelen.. dat was toch niet mogelijk?
Wel een 3 spaak stuur maar geen Dynamic pakket stoelen.. dat was toch niet mogelijk?
Luister jij naar je vrouw als het om auto's gaat? Zo lang mijn vrouw niet eens in een vak van 5 meter breed kan fileparkeren heeft ze 0,000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000001% invloed in mijn auto keuze.....Waarschijnlijk krijg ik een nieuwe O3 nooit geleverd. Ik ben afgelopen zaterdag nl. een proefrit wezen maken in de nieuwe Grand C4 Picasso van Citroën.
Ik hoor regelmatig naast mij een diepe zucht met de melding dat ze het comfort en de rijeigenschappen van de vorige auto toch wel erg mist en na de proefrit moet ik haar gelijk geven. De kans is heel groot dat als ik de Octavia in moet leveren er geen O3 voor in de plaats komt.
Ik wil gewoon van het gezucht af zijn......