Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

Mooi dat steeds meer mensen hun Skoda geleverd krijgen.

Heeft iemand toevallig al een combi ontvangen met de optie elektrische achterklep??
Ik ben erg benieuwd hoe dit in de dagelijkse praktijk werkt.
Bijvoorbeeld hoe lang doet hij erover om open en dicht te gaan en is het indien nodig in de regen ook mogelijk om het met de hand dicht te gooien of moet het altijd elektrisch?
Zit er ook een blokkering op om te voorkomen dat er iemand een arm naar binnen doet tijdens openen/sluiten.
Hoor je eene piep oid als de klep omhoog of omlaag gaat (je weet het niet tegenwoordig....)
Hoe weet je dat de klep echt dicht zit als je in de auto zit?

Heb op Youtube dit filmpje gevonden mbt de electrische achterklep. Te zien is hoe de klep met een druk op de knop open gaat, inclusief piepjes

MeneerB

Forumguru
Zag vanochtend een hagelnieuwe combi op de vluchtstrook van de A12 bij Zevenaar staan.
Gevalletje pech of schade, kon ik niet zo snel zien ondanks de file.
Toch niet iemand van hier ? (met een 1.6TDi)

Dit is de 2e combi die ik binnen een week zie dus de aantallen nemen toe....

Gefeliciteerd @jantanis! Kun je meteen door naar Varsseveld om er mee te pronken en korting voor de tuning te regelen! :D
@Antera heeft nog een paar veren liggen, dus ook dat is vast snel te regelen ;)
Heb TVS vrijdag eerst gebeld omdat er problemen schijnen te zijn bij het inbreken op de boordcomputer van de 1.6TDI. Vandaag hoor ik of het ze zaterdag gelukt is, anders nog even afwachten tot de boordcomputer gekraakt is. @Antera inmiddels gemailt... :thumbsup:

Pablos

Senior Member
Zag vanochtend een hagelnieuwe combi op de vluchtstrook van de A12 bij Zevenaar staan.
Gevalletje pech of schade, kon ik niet zo snel zien ondanks de file.....
Wss iemand de denkt "als ik stil sta zien meer mensen mijn mooie bak" ;)

Ook niet vreemd dat er dan een file staat...iedereen wil hem ff goed zien

TedVlemmings

Forumguru
Ik kwam vanochtend een mooie Platin Grey Combi tegen met chroom enzo in de regio van Nederweert (richting brabant langs het kanaal).

Mooie ochtend heb je dan als je toch één combi gezien hebt!

Flem_nl

Forumguru
Door de dealer bevestigd dat er de verkeerde veren onder geplaatst zijn. De juiste worden nu besteld en gemonteerd wanneer de OC3 toch terug moet voor z'n RS spoiler en leer om de dynamic stoelen. Schijn me de nieuwe veren straks iets hoger te komen te staan en daardoor iets minder stug. Gezien de huidige reactie op hobbels (doorveren, het gebrek ervan) niet geheel rampzalig!!! Ik doe een foto sessie in Showroom wanneer ik 'm compleet heb. Mooie plaatjes van dynamic pakket (incl. leer), RS spoiler en verlaging..... :dankje:

Sparkie

Forumguru
Waarschijnlijk krijg ik een nieuwe O3 nooit geleverd. Ik ben afgelopen zaterdag nl. een proefrit wezen maken in de nieuwe Grand C4 Picasso van Citroën.
Ik hoor regelmatig naast mij een diepe zucht met de melding dat ze het comfort en de rijeigenschappen van de vorige auto toch wel erg mist en na de proefrit moet ik haar gelijk geven. De kans is heel groot dat als ik de Octavia in moet leveren er geen O3 voor in de plaats komt.

Flem_nl

Forumguru
Waarschijnlijk krijg ik een nieuwe O3 nooit geleverd. Ik ben afgelopen zaterdag nl. een proefrit wezen maken in de nieuwe Grand C4 Picasso van Citroën.
Ik hoor regelmatig naast mij een diepe zucht met de melding dat ze het comfort en de rijeigenschappen van de vorige auto toch wel erg mist en na de proefrit moet ik haar gelijk geven. De kans is heel groot dat als ik de Octavia in moet leveren er geen O3 voor in de plaats komt.
Luister jij naar je vrouw als het om auto's gaat? Zo lang mijn vrouw niet eens in een vak van 5 meter breed kan fileparkeren heeft ze 0,000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000001% invloed in mijn auto keuze..... :deuk::deuk::deuk::deuk::deuk:

Bovenaan Onderaan