Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

filas

Lid
Nog een toevoeging: het systeem heet Q-line en het is ingebouwd door Tel-point!

THNX voor de terugkoppeling. Helaas voor mij geen optie omdat ik geen 'losse' hoofdsteunen heb door de keuze van het dynamic pakket waarin sportstoelen zitten met een geïntegreerde hoofdsteunen. Ik dacht dat wellicht die systemen bij de leer inbouw waren aangebracht, dan had ik hier ook nog voor kunnen vragen.

Juden

Nieuw lid
Gisteren eindelijk mijn OC3 kunnen ophalen bij de dealer. Hij is in het echt mooier dan in gedachten. Had em 19 april besteld vanaf een plaatje. Ook het panorama dak is geweldig. Helaas ging na een km of 15 het eerste waarschuwingslampje branden (motormanagementsysteem). Vervolgens werkte de cruisecontrol ook niet. :mad: Vanmiddag terug geweest naar de dealer. Bleek dat de oliedop niet goed was dichtgedraaid waardoor de motor "valse lucht" aanzoog en inmiddels 2 liter olie was verloren. Inmiddels is alles gerepareerd. Helaas een valse start. Veder super tevreden over de rijeigenschappen en het Colombus systeem. Wat een superscherm is dat in vergelijking met de oude (was de Colombus gewend in de Superb). :tegek:

paddymcbacon

Nieuw lid
Vanmiddag even langs geweest bij de dealer om eens te informeren naar de status van de bestelde O3. Wat schetst mijn verbazing: auto stond al gepoetst en wel te blinken in de showroom :thumbsup: En ik moet zeggen: in lava blue ziet ie er toch wel erg mooi uit...

Na een bestelling in week 33 is in mijn geval het hele O3 productie- en logistieke proces erg snel voltooid. Aangezien hij al minstens een week klaar stond volgens de dealer heeft het in totaal dus maar 6 weken geduurd.

Helaas moet ik eerst nog het leasecontract van mijn huidige auto uitdienen. Ik mag de O3 daarom pas op 11 november ophalen - even geduld hebben dus.

paddymcbacon

Nieuw lid
@Nvermaat Inderdaad balen, maar we zullen maar zeggen dat dat een luxeprobleem is, zeker als ik andere verhalen hier op het forum lees over de soms wel erg lange levertijden.

Rick

Senior Member
6 weken?????? Ik heb begin juni besteld en moet vanaf datum vandaag nog 6 weken wachten... Bijzonder.

Marcod

Lid
Ja en ik ben al lang over mijn leasecontract heen al 25.000 km . Stand nu van mijn huidige auto is 225000. :sterretjes:

apacot

Lid
De o3 combi die 12 juli besteld is, is nu al binnen bij de dealer, moet alleen tot eind november wachten i.v.m. de huidige o2 die er dan pas uit gaat

riskitalltowin

Actief lid
De mijne is nu 2 weken besteld, wanneer die er zal zijn weet ik niet, maar wel dat ik hem 4 februari heb. LM zei wel dat het mss tijdelijk in de showroom ging komen (vettige vingers, mensen die er in plaats nemen,...). Weinig aan te doen aangezien dealer=invoerder=LM.

Bovenaan Onderaan