Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

Rick

Senior Member
Fijn zo'n klantgerichte leverancier... Pffff.

Maar goed PON nog niet heel vaak op klantgerichtheid kunnen betrappen dus zou ook vreemd zijn als dat nu wel zo zou zijn.

Makoez

Lid
Ik ben dan weer iemand die een beetje geluk heeft.
Mijn auto zou week 40 van de band af rollen, maar ik hoor net dat hij al bij PON staat.
Met een beetje mazzel volgende week ophalen bij de dealer.

roeldewinter

Actief lid
Vanmiddag even langs geweest bij de dealer om eens te informeren naar de status van de bestelde O3. Wat schetst mijn verbazing: auto stond al gepoetst en wel te blinken in de showroom :thumbsup: En ik moet zeggen: in lava blue ziet ie er toch wel erg mooi uit....

Was het niet de mijne? Ik ga morgen mijn nieuwe O3C ophalen in Amsterdam, ook Lavablue. Ik ben heel benieuwd hoe ie er uitziet!

D_R1978

Senior Member
Was het niet de mijne? Ik ga morgen mijn nieuwe O3C ophalen in Amsterdam, ook Lavablue. Ik ben heel benieuwd hoe ie er uitziet!
Ben ook heel benieuwd, zeker omdat ik verzocht ben een andere kleur te kiezen. (Je hoort me niet klagen hoor, vind race blue ook mooi, maar ben stiekem wel benieuwd want het was geen populaire kleur volgens de poll op dit forum).

Yes...
Gisteren een mailtje gestuurd naar de dealer en vandaag vernomen, dat de auto is geproduceerd en inmiddels op weg naar Nederland. Levering volgende week is misschien wat te optimistisch, maar ik hoop hem toch die week daarop af te kunnen halen.

Lodewijk

Actief lid
Yes...
Gisteren een mailtje gestuurd naar de dealer en vandaag vernomen, dat de auto is geproduceerd en inmiddels op weg naar Nederland. Levering volgende week is misschien wat te optimistisch, maar ik hoop hem toch die week daarop af te kunnen halen.
Beetje onnozele vraag misschien, maar wat is er behalve wat poetsen en kenteken verder nodig dat het altijd nog zo'n 1-2 weken duurt voordat de dealer zegt dat je hem mag komen halen?

Antera

Donateur
Nacontrole van de auto en alle delen en check ups, Kenteken en nog wat zaken om alles (goed) af te leveren.

Beetje onnozele vraag misschien, maar wat is er behalve wat poetsen en kenteken verder nodig dat het altijd nog zo'n 1-2 weken duurt voordat de dealer zegt dat je hem mag komen halen?
Ik weet uiteraard niet wanneer hij precies bij mijn dealer staat. Als ik de berichten hier zo lees, gaat hij eerst nog naar PON alvorens hij naar de dealer gaat??? De afneembare trekhaak moet (neem ik aan) nog gemonteerd worden en tevens de hulpveren. De dealer zal hiervoor ook ruimte in moeten plannen en mijn auto zal heus niet de enige zijn die ze uit moeten gaan leveren. Mij kan het in ieder geval niet snel genoeg gaan.

jelleg

Lid
Volgens mijn dealer wordt er nu volop uitgeleverd! :tegek: Wordt tijd, want je komt de O3 nog niet vaak tegen... :(
Hier ook eindelijk positief nieuws. De planning voor mijn combi stond voor 1e week januari. Komt door LM. Kreeg vandaag een belletje dat ie binnen is. Gaat morgen door naar pon voor de lederinbouw en dan volgende week de trekhaak erop. Met een kleine 2 weken kan ik rijden! Half juli besteld, dus zo'n 12 weken levertijd. Ik mag me in mijn handjes knijpen.

Zag er gisteren trouwens drie rijden in midden nl. Een blauwe op de a50 en ook nog een zilveren. Op a30 nog een bruine. Er komen er dus steeds meer. Helaas steeds aan de andere kant, kan nooit eens rustig kijken en inhalen.....

MaRco2

Forumguru
Mooie kleur ! :D:D

Gefeliciteerd en veel rijplezier, maar dat gaat zeker lukken.

Ik heb trouwens SGK en jij al SGT, verbazingwekkend hoe snel dat gaat......

Momenteel komt er een invasie van Octavia's de markt op (kunnen ze gelijk het ingezakte lease marktaandeel weer inhalen, want als je niet kunt leveren, telt het ook niet mee en nu wel!).

Bij RijnWoud hadden ze vorige week 40 stuks binnengekregen en deze week weer, geen idee of het elke week vanaf nu zo is?

Ik stop met spotnotities maken, want ze zijn al goed zichtbaar op de weg (pas in een half uur 4 stuks).

MaRco2

Forumguru
@CoesDoes , jij hebt toch ook het bagagepakket? Heb jij een gevaren driehoek en eerste hulpdoosje van de dealer ontvangen? Of een geel hesje onder de voorstoel? Ik heb ook niet de opbergvakken in de wielkassen, maar dat komt waarschijnlijk door het bagagepakket. Normaal gesproken kun je de paneeltjes bij de gevaren driehoek verwijderen, waardoor je die hoekjes krijgt die je weer kunt gebruiken om je bagage (doosje) mee vast te zetten. Heb jij die wel, of vervalt dat door het pakket?

Die plastic hekjes heb ik ook, maar geen inhoud qua veiligheid?

Bovenaan Onderaan