Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

rdrummen

Senior Member
Ik heb m'ne Skoda ook.. gisteravond! Pics komen nog wel.

Wat een opties en gadgets en nog meer toei. Mooie auto met alle toeters en bellen. Electrische achterklep vind ik echt fantastisch. Inmiddels 75km op de teller... rustig rustig en rustig. Wat rijdt het rustig tov van de vorige auto.
Canton-> goed geluid!
Navi -> Tele Atlas perfect!
Telefoon -> perfect
Ruimte... Heel veel!

Ook Minpuntjes..
Dynamic stoelen vind ik persoonlijk erg goedkoop voelen en zitten, de stof is mij te goedkoop.
Verlagen zou bijna een "must do" moeten zijn.

Goed jongens ik ga weer rijden:-)
Proficiat met je auto!
Ben wel benieuwd: Op welke manier vallen die stoelen dan tegen?

erikkie

Senior Member
hoi, kan volgende week donderdag mijn octavia ophalen. Besteld met vaste trekhaak, hiervoor bestaat er nog geen typegoedkeuring :sterretjes:.

Had dealer al vermeld dat ik voldoende afstand van bumper wilde ivm mogelijke stabilisatorkoppeling en ik wil er ook een twinny load op kunnen zetten.

Heb nog niet eens een caravan, maar die wordt misschien nog wel aangeschaft in de toekomst. De mountainbike moet ook maar even wachten, dus voorlopig maar akkoord voor levering zonder trekhaak, maar hoe lang kan dit trekhaak-verhaal nog duren??:banghead:

Meer mensen met dit trekhaak probleem?

Kazie31

Nieuw lid
hoi, kan volgende week donderdag mijn octavia ophalen. Besteld met vaste trekhaak, hiervoor bestaat er nog geen typegoedkeuring :sterretjes:.

Had dealer al vermeld dat ik voldoende afstand van bumper wilde ivm mogelijke stabilisatorkoppeling en ik wil er ook een twinny load op kunnen zetten.

Heb nog niet eens een caravan, maar die wordt misschien nog wel aangeschaft in de toekomst. De mountainbike moet ook maar even wachten, dus voorlopig maar akkoord voor levering zonder trekhaak, maar hoe lang kan dit trekhaak-verhaal nog duren??:banghead:

Meer mensen met dit trekhaak probleem?

Ik heb een vaste trekhaak.
Ik heb een week of 4 geleden foto's naar de dealer gestuurd maar tot op heden niets gehoord.
Kan wel even duren.

CoesDoes

Forumguru
En weer serieus.. er zijn al meerdere O3 in diverse uitvoeringen met afneembare trekhaak geleverd, dus het kan zeker! 'Probleem' is waarschijnlijk het verschil in kosten, maar daar moet je dealer PON op aan kunnen spreken! Als jij met trekhaak hebt besteld zou ik als ik jou was nog eens naar de dealer gaan om te vragen waar ze de trekhaak hebben gelaten... ;)

roeldewinter

Actief lid
En weer serieus.. er zijn al meerdere O3 in diverse uitvoeringen met afneembare trekhaak geleverd, dus het kan zeker! 'Probleem' is waarschijnlijk het verschil in kosten, maar daar moet je dealer PON op aan kunnen spreken! Als jij met trekhaak hebt besteld zou ik als ik jou was nog eens naar de dealer gaan om te vragen waar ze de trekhaak hebben gelaten... ;)

De dealer vertelde me dat ze meerdere vaste trekhaken kosteloos hebben omgezet naar afneembaar maar alleen bij auto's zonder front assist. Natuurlijk heb ik er wel om gevraagd.

Ronald Lodder

Nieuw lid
Sinds gisteren heb ik mijn Octavia Combi. Wat een heerlijke wagen! Ik heb hem besteld in juni en drie weken sneller dan gepland geleverd. Uitvoering: 1.6 TDI, Business Ambition, dsg, halflederen bekleding, afneembare trekhaak, brilliant silver

Blacky

Forumguru
Sinds gisteren heb ik mijn Octavia Combi. Wat een heerlijke wagen! Ik heb hem besteld in juni en drie weken sneller dan gepland geleverd. Uitvoering: 1.6 TDI, Business Ambition, dsg, halflederen bekleding, afneembare trekhaak, brilliant silver

Gefeliciteerd ermee en dat je veel veilige en plezierige kilometers mag maken. Enne welkom, al hebben we daar een Meet en Greet voor.

Bovenaan Onderaan