Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

MaRco2

Forumguru
Volgens mij is dat oranje ding rechts op de foto de gevarendriehoek.. Ik heb er dus inderdaad een ;)
(Daarnaast ook twee lifehammers, zal ook wel verplicht zijn aangezien ik die ook bij de vorige auto 'gratis' kreeg..)

Die hammers heb ik wel (en mijn knie al een keer aan open gehaald...).

rtwee

Senior Member
Net contact gehad met de dealer.
17-10 om 11:00 kan ik hem ophalen.:tegek:

Ben ik je net een uurtje voor.. ;) Ben het wachten wel zat... hij staat al ruim 3 weken op het terrein van de dealer te wachten tot de 17e... altijd leuk van die contracten die verlengd worden op verwachte levertijd en dat een levertijd dan ineens enorm meevalt..

CoesDoes

Forumguru
Hehe, nee tijdens uitstappen (krapjes naast een struik), die dingen klemmen ze aan de kaartenbak (bij mij aan de binnenkant, heb ze ook al aan de buitenkant = compleet in de voetenruimte zien uitsteken.

Zitten scherpe puntjes aan.
Bij mij zitten ze aan 'tunnel' in het midden bevestigd, heb er nog geen last van gehad.

roeldewinter

Actief lid
Kheb 'm!
azerenyq.jpg
u3u3ynyv.jpg
egeme4y7.jpg

Fean

Forumguru
Ik heb m'ne Skoda ook.. gisteravond! Pics komen nog wel.

Wat een opties en gadgets en nog meer toei. Mooie auto met alle toeters en bellen. Electrische achterklep vind ik echt fantastisch. Inmiddels 75km op de teller... rustig rustig en rustig. Wat rijdt het rustig tov van de vorige auto.
Canton-> goed geluid!
Navi -> Tele Atlas perfect!
Telefoon -> perfect
Ruimte... Heel veel!

Ook Minpuntjes..
Dynamic stoelen vind ik persoonlijk erg goedkoop voelen en zitten, de stof is mij te goedkoop.
Verlagen zou bijna een "must do" moeten zijn.

Goed jongens ik ga weer rijden:-)

Bovenaan Onderaan