Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

harry123

Actief lid
Misschien niet helemaal de juiste plaats voor deze vraag, maar een apart topic vond ik ook overdreven. Ik zie dat nogal wat mensen hier waarde hechten aan het driespaaks stuurwiel, maar wat is daar objectief gezien het voordeel van? Ik heb volgens mij in vrijwel al m'n auto's driespaak stuurwielen gehad, en tijdens de proefrit in de O3 een vierspaaks, maar het is me niet eens opgevallen in gebruik. (Pas achteraf kwam ik er achter dat het geen driespaaks was, via dit forum.)

Dus ik vraag me af of er, naast 'mooier', ook functionele voordelen zitten aan een driespaaks stuurwiel?

MothMan

Actief lid
Niets. Echter, maar dat is persoonlijk, vind ik de lay-out van de 4spaaks wel fijn; met m'n arm op de deurleuning kan ik precies die 4de spaak pakken.

TedVlemmings

Forumguru
Niets inderdaad, behalve dat je er dan flippers bij kunt nemen op je DSG en dat het visueel (afhankelijk van voorkeuren) veel aantrekkelijker is om jaren naar te mogen kijken tijdens in en uit stappen etc.

Flem_nl

Forumguru
Het ziet er naar uit dat de ellende is opgelost en dat ik 'm vandaag einde dag eindelijk kan ophalen 2.0!!! De bluetooth module bleek vrijdag ook al naar de knoppen te zien, dus die is gelijk vervangen. Scheelt weer een extra ritje.... Hoop dan morgen eindelijk wat foto's te kunnen posten.... :dankje:

harry123

Actief lid
Nog een vraag, want dat kan ik niet echt vinden. Welke in de brochure genoemde opties zijn nu standaard op welk model? Ik vraag me dit vooral af voor wat betreft de voetenruimteverlichting; is dit onderdeel van het interieurverlichtingspakket op de EBL, of zit die voetenruimteverlichting in alle modellen?

MaRco2

Forumguru
Nog een vraag, want dat kan ik niet echt vinden. Welke in de brochure genoemde opties zijn nu standaard op welk model? Ik vraag me dit vooral af voor wat betreft de voetenruimteverlichting; is dit onderdeel van het interieurverlichtingspakket op de EBL, of zit die voetenruimteverlichting in alle modellen?

Even prijslijst downloaden, daar staat alles in, ook de Businessline lijst even pakken. Kan het linkje met deze pc niet meesturen, maar is makkelijk te vinden.

Die voetenverlichting zit zowiezo op de EBL.:)

harry123

Actief lid
Even prijslijst downloaden, daar staat alles in, ook de Businessline lijst even pakken. Kan het linkje met deze pc niet meesturen, maar is makkelijk te vinden.

Die voetenverlichting zit zowiezo op de EBL.:)
Ja, maar daar word ik dus niet wijs uit. Het enige dat de EBL qua verlichting extra heeft t.ov. de ABL is diffuse led interieurverlichting, maar hier staat niet bij of dit voetenverlichting omvat. Ook in de normale prijslijst zie ik niet waar wel/geen voetenverlichting bij zit, maar het staat wel apart genoemd in de brochure. (Los van de diffuse led verlichting.) Ik heb zelf de ABL besteld (zie handtekening) en vind die voetenverlichting wel een grappige feature, dus vandaar dat ik benieuwd ben.

(En ik kom er achter dat ik of de brochure niet aandachtig gelezen heb, of de Octavia gekozen heb op onderbuikgevoel want het is alsof ik die voor 't eerst zie ;) Nou ja, dan zal het wel goed gevoeld hebben destijds om deze auto te kiezen :D)

Thorgal

Forumguru
Het ziet er naar uit dat de ellende is opgelost en dat ik 'm vandaag einde dag eindelijk kan ophalen 2.0!!! De bluetooth module bleek vrijdag ook al naar de knoppen te zien, dus die is gelijk vervangen. Scheelt weer een extra ritje.... Hoop dan morgen eindelijk wat foto's te kunnen posten.... :dankje:
En..... Ben je al verder gekomen dan de 2 km?

Flem_nl

Forumguru
En..... Ben je al verder gekomen dan de 2 km?
Haha... Wacht op goed nieuws. Zit nog op een trapje bij de dealer te wachten. Staat buiten klaar maar niemand meer van de werkplaatst aanwezig om te vertellen dat hij daadwerkelijk gereed is en mee naar huis kan!!! Geduld is een schone zaak zegt men.... ;-(

CDK

Forumguru
Haha... Wacht op goed nieuws. Zit nog op een trapje bij de dealer te wachten. Staat buiten klaar maar niemand meer van de werkplaatst aanwezig om te vertellen dat hij daadwerkelijk gereed is en mee naar huis kan!!! Geduld is een schone zaak zegt men.... ;-(
Dat meen je toch niet hè, wat een slechte service zeg!!

Flem_nl

Forumguru
Ladies and Gentlemen: "We've got 'm"!!!!!
u3a8aba8.jpg

Bovenaan Onderaan