Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

Flem_nl

Forumguru
Bij weg rijden liep er iets gigantisch aan!!! Staal op staal... Staat weer in werkplaats!! Voor nu....
hesupagy.jpg

CoesDoes

Forumguru
Toch vaag dat ze dat zelf niet gemerkt hebben... Zijn de monteurs morgen aanwezig of moet je nu wachten tot maandag?
(en waar rij je nu in?)

Flem_nl

Forumguru
Waarschijnlijk bij verlaging de centrale moer voor beide voorbanden niet goed aangedraaid. Daardoor speling op banden die vervolgens door onbelans tegen van alles en nog wat aanliepen! Met als gevolg dat de lagers naar de klote zijn. De definitieve diagnose volgt morgen. Dan onderdelen bestellen en maandag repareren/monteren!

Joske

Forumguru
dat is toch wel amateuristisch hoor.. met alle respect voor de dealer in kwestie

Als dat op mijn eigen wagen zou gebeuren... mja, ik sta niet in voor de gevolgen dan ;)

Blacky

Forumguru
Waarschijnlijk bij verlaging de centrale moer voor beide voorbanden niet goed aangedraaid. Daardoor speling op banden die vervolgens door onbelans tegen van alles en nog wat aanliepen! Met als gevolg dat de lagers naar de klote zijn. De definitieve diagnose volgt morgen. Dan onderdelen bestellen en maandag repareren/monteren!

Verheug je je om lekker te gaan rijden,dan dit en bedankt :banghead:

Je hebt wel erg veel pech. In dit geval krijg je dit als je toch wilt leveren als dealer na de gemaakte fouten. Ik zou denk ik erg pissig zijn.....

Bovenaan Onderaan