jantanis
Lid
Zelfde verhaal, volgende week donderdag it is!Zojuist gebeld door de dealer! Volgende week donderdag kan ik hem halen! Eindelijk!
Zelfde verhaal, volgende week donderdag it is!Zojuist gebeld door de dealer! Volgende week donderdag kan ik hem halen! Eindelijk!
Aaargh! De soap verandert langzaam aan in een thriller...Nog 1 nachtje!!! Hoop ik. Dealer had verkeerde veren besteld! Zou auto eerst om 09.30 ophalen morgen. Nu hoor ik rond 09.00 of de juiste veren binnen zijn, dan kan ik 'm einde dag ophalen. Anders pas maandag einde dag.....
Jaaaaaaaa...... Veren zijn binnen! Auto staat op naam (RDW check), nu nog de juiste kentekenplaten (ondanks nadrukkelijk verzoek waren de "simpele" ipv luxe platen besteld) regelen voor 16.30. Dus de monteurs zijn druk bezig met de veren en rond 16.30/17.00 kan ik eindelijk mijn OC3 in ontvangst nemen.@Flem_nl , en......???
Jaaaaaaaa...... Veren zijn binnen! Auto staat op naam (RDW check), nu nog de juiste kentekenplaten (ondanks nadrukkelijk verzoek waren de "simpele" ipv luxe platen besteld) regelen voor 16.30. Dus de monteurs zijn druk bezig met de veren en rond 16.30/17.00 kan ik eindelijk mijn OC3 in ontvangst nemen.
Alleen dan over een week of 4 weer terug om het leer in te laten bouwen.
Goed nieuws, week 40 is ook de productie week van de mijne, rijden ze samen naar NLGisteren te horen gekregen dat mijn O3 in week 40 van de band af komt rollen. Week 42/43 kan ik erin stappen.
In de bouw kan je op vrijdagmiddag een kratje bier brengen als je e.e.a. Anders wilt regelen. Ik denk dat ze hier al behoorlijk gemotiveerd zijnJaaaaaaaa...... Veren zijn binnen! Auto staat op naam (RDW check), nu nog de juiste kentekenplaten (ondanks nadrukkelijk verzoek waren de "simpele" ipv luxe platen besteld) regelen voor 16.30. Dus de monteurs zijn druk bezig met de veren en rond 16.30/17.00 kan ik eindelijk mijn OC3 in ontvangst nemen.
Alleen dan over een week of 4 weer terug om het leer in te laten bouwen.
Thnx. Normaal gesproken heb je gelijk dat als je iets 'extra' geregeld wilt hebben je iets (een geste) terug doet. Maar in mijn geval gaat het in beide gevallen om fouten vd dealer. Die heeft de verkeerde veren en kentekenplaten besteld, de specificaties waren al sinds eind mei bekend!!!In de bouw kan je op vrijdagmiddag een kratje bier brengen als je e.e.a. Anders wilt regelen. Ik denk dat ze hier al behoorlijk gemotiveerd zijn
Veel plezier vandaag en natuurlijk het hele weekend niet meer uit je auto komen
#>exit readonly modem
De laatste update die ik heb gekregen is dat ik nog 6 weken moet wachten..
Ik laat het gewoon over mee heen komen en wacht rustig verder af, maak me nergens meer druk om.
#>entering readonly mode