Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

Edwin1969

Actief lid
Gefeliciteerd, maar in mijn geval ook een tikje bizar omdat mijn nieuwe auto (besteld begin april !) in wk34 is geproduceerd en ik nog geen berichtje van de dealer heb gehad voor de aflevering. De auto schijnt wel elk moment binnen te komen bij de dealer, maar wat een verschil met jouw doorlooptijd.

Vanmiddag de dealer maar weer eens bezocht, want pro-actief informeren van de klant is bij deze dealer in Heemstede blijkbaar een lastige zaak. Bij een kijkje in de werkplaats viel mijn oog op een nieuwe combi in de juiste kleur en met de juiste velgen..... Na een kort gesprek met de monteur (die bezig was met de afneembare trekhaak) bleek het inderdaad mijn nieuwe auto te zijn
:dankje:

Tot zover het goede nieuws. Het slechte nieuws is n.l. dat terwijl de auto in de werkplaats rijklaar wordt gemaakt (monteur gaf aan dat de auto vanmiddag technisch klaar zou zijn) er door de dealer nog geen kenteken is aangevraagd !! Dit gaat weer 3 extra dagen kosten en dus wordt het pas volgende week.
:banghead:
Waar vind je nog een dealer die "vergeet" een kenteken aan te vragen, terwijl de auto al nagenoeg rijklaar is ????
IMG-20130918-00443.jpg IMG-20130918-00442.jpg

Thorgal

Forumguru
@De Pillendokter dat valt dan toch nog mee, laten we hopen dat het bij dat leergeld blijft

@Edwin1969 dat is wellicht waarom de dealer nog niet had gecommuniceerd "ja, meneer hij staat er wel maar u mag er nog niet mee rijden". De volgende voel ik al aankomen: "o, u wilt hem op komen halen? Ja volgende week vrijdag om 11:00 uur. Wat? U kunt niet? En 10 oktober?"
Ik zou meteen een afspraak maken om dat voor te zijn.
Btw hij ziet er wel heel mooi uit in die kleur en velgen :jaja:

zie ik het goed nu een altea dadelijk een oct 3 combi? en grote verschillen? ik vind de altea xl goed op de wegliggen en je zit wat hoog, model is de octavia mooier. Ik lees veel over windgeruis maar de altea is zeker bij 140 niet stil wel erg ruim. Ik wil eigenlijk voor de oct gaan als het mogelijk is bij werkgeven

Edwin1969

Actief lid
@De Pillendokter dat valt dan toch nog mee, laten we hopen dat het bij dat leergeld blijft

@Edwin1969 dat is wellicht waarom de dealer nog niet had gecommuniceerd "ja, meneer hij staat er wel maar u mag er nog niet mee rijden". De volgende voel ik al aankomen: "o, u wilt hem op komen halen? Ja volgende week vrijdag om 11:00 uur. Wat? U kunt niet? En 10 oktober?"
Ik zou meteen een afspraak maken om dat voor te zijn.
Btw hij ziet er wel heel mooi uit in die kleur en velgen :jaja:

Inderdaad en ja, ik heb meteen maar even een datum geprikt ! Volgende week dinsdag staat de auto klaar.

zie ik het goed nu een altea dadelijk een oct 3 combi? en grote verschillen? ik vind de altea xl goed op de wegliggen en je zit wat hoog, model is de octavia mooier. Ik lees veel over windgeruis maar de altea is zeker bij 140 niet stil wel erg ruim. Ik wil eigenlijk voor de oct gaan als het mogelijk is bij werkgeven

Heb altijd met veel plezier in de Altea XL gereden (veel ruimte inderdaad), maar was wel toe aan wat anders.

@Edwin1969 Zo te zien kan je auto ook niet meer wachten, hij staat met hangende pootjes op de brug ;)

Thx !

Dealer in Heemstede? Daar gaat die van mij ook vandaan komen over 3 a 4 weken.

Welke uitvoering heb jij gekozen want er stond ook een nieuwe Ambition Businessline in zilvergrijs.

Zojuist gebeld door de dealer! Volgende week donderdag kan ik hem halen! :tegek: Eindelijk!

Gefeliciteerd ! Het wordt (na lang wachten) dan toch eindelijk mooier op de weg..... :D

Bovenaan Onderaan