Gefeliciteerd, maar in mijn geval ook een tikje bizar omdat mijn nieuwe auto (besteld begin april !) in wk34 is geproduceerd en ik nog geen berichtje van de dealer heb gehad voor de aflevering. De auto schijnt wel elk moment binnen te komen bij de dealer, maar wat een verschil met jouw doorlooptijd.
Lekker is dat! Not!!! Maar hij is er bijna.....Waar vind je nog een dealer die "vergeet" een kenteken aan te vragen, terwijl de auto al nagenoeg rijklaar is ????
Pillendokter, waar heb je het laten doen uiteindelijk?
Gefeliciteerd!!! Ik kreeg vandaag een belletje dat de mijne in NL is aangekomen. Met een beetje geluk rij ik ook volgende week!Jaaaaaaaaaaa , vanmiddag even langs de dealer gereden en hij is binnen!!!!!! Nu wachten op een afleverafspraak. Die hangt af van de kentekenaanvraag.... Hopelijk volgende week rijden!!
Die doet dan goede zaken, die van mij gaat daar ook vandaan komen.Dealer in Heemstede? Daar gaat die van mij ook vandaan komen over 3 a 4 weken.
Goed nieuws, de laatste km's van de evo zijn gesteldJaaaaaaaaaaa , vanmiddag even langs de dealer gereden en hij is binnen!!!!!! Nu wachten op een afleverafspraak. Die hangt af van de kentekenaanvraag.... Hopelijk volgende week rijden!!
@De Pillendokter dat valt dan toch nog mee, laten we hopen dat het bij dat leergeld blijft
@Edwin1969 dat is wellicht waarom de dealer nog niet had gecommuniceerd "ja, meneer hij staat er wel maar u mag er nog niet mee rijden". De volgende voel ik al aankomen: "o, u wilt hem op komen halen? Ja volgende week vrijdag om 11:00 uur. Wat? U kunt niet? En 10 oktober?"
Ik zou meteen een afspraak maken om dat voor te zijn.
Btw hij ziet er wel heel mooi uit in die kleur en velgen
zie ik het goed nu een altea dadelijk een oct 3 combi? en grote verschillen? ik vind de altea xl goed op de wegliggen en je zit wat hoog, model is de octavia mooier. Ik lees veel over windgeruis maar de altea is zeker bij 140 niet stil wel erg ruim. Ik wil eigenlijk voor de oct gaan als het mogelijk is bij werkgeven
@Edwin1969 Zo te zien kan je auto ook niet meer wachten, hij staat met hangende pootjes op de brug
Dealer in Heemstede? Daar gaat die van mij ook vandaan komen over 3 a 4 weken.
Zojuist gebeld door de dealer! Volgende week donderdag kan ik hem halen! Eindelijk!