Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

Gieliovd

Forumguru
Overigens ben ik het wel eens met je TT hoor, sommige functies wil je gewoon bij de hand hebben.

Geldt ook voor de interieurverlichting intensiteit. Dat had ik liever naast het stuur.

Au, au, au. Heel erg ziek van. Vandaag lekker met m'n parkeerhulp aan het spelen. Zit ik toch tegen een stoepje aan. Nog steeds zo erg aan het balen. En ik wil het graag laten repareren. Wie kent een goed en niet te duur adres?

Bijlagen

• image.jpg
    image.jpg
    702,5 KB · Weergaven: 150

Blackokkie2

Forumguru
autch, maar er bestaat zoiets als de velgendokter, weet niet of die goed is .

Hmm, die komt niet zo goed over op het net.

Laatst bewerkt:
@De Pillendokter balen zeg! Hoe is dat zo gebeurd?
Door het automatisch inparkeren? Dan zou je terug naar je dealer kunnen gaan.
Helaas heb ik geen tips voor je voor het repareren

Het file inparkeren starten met een stoep ertussen. Toen ik merkte dat ik ertegen aanstond, wilde ik de stoppen met de parkeerhulp. Toen in zijn vooruit gezet, maar toen stuurde de hulp zelf naar links. Shit: SCRATCH! Had eerst de parkeeractie moeten beëindigen!

Gebeurt je maar 1 keer, VERDOMME!

Hopelijk leren jullie hier ook van!!!

Majefloti

Forumguru
Shi
Au, au, au. Heel erg ziek van. Vandaag lekker met m'n parkeerhulp aan het spelen. Zit ik toch tegen een stoepje aan. Nog steeds zo erg aan het balen. En ik wil het graag laten repareren. Wie kent een goed en niet te duur adres?
Shit zeg, daar wordt je inderdaad erg ziek van :mad:. Helaas is het niet alleen bij een veegje op je band zelf gebleven en die velgbeschermende rand op de band heeft het onheil dus ook niet kunnen voorkomen. Ik heb al een paar keer automatisch ingeparkeerd maar het systeem parkeert dusdanig dat de banden ongeveer 15cm van de stoep staan.
Ik zou zeker ff googlen dit moet toch nagenoeg onzichtbaar te herstellen zijn. Suc6!

Francois77

Actief lid
Het file inparkeren starten met een stoep ertussen. Toen ik merkte dat ik ertegen aanstond, wilde ik de stoppen met de parkeerhulp. Toen in zijn vooruit gezet, maar toen stuurde de hulp zelf naar links. Shit: SCRATCH! Had eerst de parkeeractie moeten beëindigen!

Gebeurt je maar 1 keer, VERDOMME!

Hopelijk leren jullie hier ook van!!!

Balen zeg! Kijk eens op http://www.develgendokter.nl/ Ik heb geen ervaring, ken wel enkele verhalen (goed!).

Als ik het introfilmpje zie heeft deze vergelijkbare auto een vergelijkbare schade.

Succes!

Flem_nl

Forumguru
Ai, dat is balen zeg! Dus automatisch inparkeren moet ik mijn vrouw ook niet uitleggen...
Ach, mijn vrouw kan niet eens fileparkeren in een vak 2x de lengte van mijn auto. Zowel handmatig als automatisch wat ik al 3 jaar probeer uit te leggen!!!!

Bovenaan Onderaan