@CoesDoes , ik hoop het. De dealer neemt al een slag om de arm, aangezien hij aangaf dat'ie waarschijnlijk in week. 40 geleverd wordt... Ach ja, alles wat eerder is is meegenomen! Het einde komt in ieder geval in zicht!@Skoda liefhebber 1 Eindelijk! Nu hopen dat de rest soepel verloopt, als het meezit zou het volgende week nog geregeld kunnen worden, kenteken kan al door lm aangevraagd zijn/worden, dan is het bijna alleen nog maar wachten op transport (nu op transport, dit weekend in Leusden en dinsdag bij de dealer, vrijdag het stuur in jouw handen!!)
Net dealer aan de lijn gehad met minder goed nieuws. Leverweek staat nu op 41. Wat duurt dat wachten lang!
Verder doet wit hem echt goed ja, ben er erg blij mee. Jaren geleden zei ik nog, nooit een witte.
Ik heb vanmorgen ook 2 cheques ontvangen, week 39 wordt de auto geleverd :-)
Weet niet of je least of privé aanschaft, maar in t laatste geval kun je mooi van de rente een deel ban de hap bekostigen!Nou ja, dan maar op eigen kosten lekker uit eten.........
Hoi Pillendokter. Dat DVD entertainment pakket heb jij neem ik aan achteraf in laten bouwen. Wat kost dat?
Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinsten!
Maakt het wachten wel weer wat lastiger
@De Pillendokter mocht je foto's van het pano dak hebben.... Kan je die ook posten? BVDBVD
Waarom zit ik mezelf toch zo te kwellen door naar deze foto's te kijken?
Wat een heerlijke auto! Hier nog wat foto's van het dak!