Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

CoesDoes

Forumguru
Die cheques zijn aan mijn neus voorbij gegaan omdat ik meteen met Dynamic etc besteld heb was er maar drie weken vertraging t.o.v. De eerste planning (heb ook in wk20 besteld)

@Skoda liefhebber 1 Eindelijk! ;) Nu hopen dat de rest soepel verloopt, als het meezit zou het volgende week nog geregeld kunnen worden, kenteken kan al door lm aangevraagd zijn/worden, dan is het bijna alleen nog maar wachten op transport (nu op transport, dit weekend in Leusden en dinsdag bij de dealer, vrijdag het stuur in jouw handen!!)
:bloemen:
@CoesDoes , ik hoop het. De dealer neemt al een slag om de arm, aangezien hij aangaf dat'ie waarschijnlijk in week. 40 geleverd wordt... Ach ja, alles wat eerder is is meegenomen! :dankje: Het einde komt in ieder geval in zicht! :yeehaa:

Blacky

Forumguru
Net dealer aan de lijn gehad met minder goed nieuws. Leverweek staat nu op 41. :( Wat duurt dat wachten lang!

Ja wie het kleine niet eert is het grote niet weert :D. Wachten kan vervelend zijn. Op een gegeven moment heb je hem toch voor de deur staan en ben je alles vergeten en ga je ervan genieten.

Majefloti

Forumguru
Yes, wat een topauto! Vanochtend opgehaald en al aardig ontgroend met big smile de hele dag rond gelopen. Dadelijk even een rondje doen met Xenon aan.
Eerste indruk is:
- erg comfortabel
- degelijk, goede materialen
- subliem Columbus systeem dat perfect met iPhone samenwerkt en in combinatie met Canton audio een geweldig geluid. Mijn golf klonk goed maar hier ga je van :D
- geen dribbels, kraken of bonken gehoord.
- erg stil met TDI motor. Las recensies over brommende 1.6 TDI bij lage toeren, nou ik heb 5 jaar TSI gereden maar hier kan ik prima mee leven. Moet trouwens erg goed luisten en met radio aan merk je er absoluut niks van.

Hierbij wat foto's (hopelijk gaat het goed, is de eerste keer dat ik upload).

Bijlagen

• image.jpg
    image.jpg
    1,3 MB · Weergaven: 240
  • image.jpg
    image.jpg
    1,2 MB · Weergaven: 221
  • image.jpg
    image.jpg
    1,1 MB · Weergaven: 212
  • image.jpg
    image.jpg
    1,3 MB · Weergaven: 209
  • image.jpg
    image.jpg
    1,2 MB · Weergaven: 201
  • image.jpg
    image.jpg
    929,3 KB · Weergaven: 210

cali05

Forumguru
Chique car hoor. Ik heb inmiddels 10000 km erop zitten. Rust, ruimte en elke dag weer genieten. Zeker met DSG

kleine heino

Senior Member
Balen, balen, balen, weer uitstel van productie. Dit is pas de 3e keer grrrrrrr.
Dan weer de dsg, dan weer het dynamic pakket, dan weer het panodak. Wat zal het volgende zijn waardoor de productie uitgesteld wordt?

Nu wordt het ook nog eens november waardoor het nog maar de vraag is of de lm de auto wel op kenteken wil laten zetten. Policy is dat in november en december geen leaseauto's op kenteken worden gezet. Nou, dan wordt het januari 2014 :(

Bovenaan Onderaan