Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

Dennis Nijholt

Forumguru
Misschien wordt dat pas vrijgegeven als het kenteken ook echt op naam staat van de eerste berijder?

klopt het kenteken wordt pas vrijgegeven als hij op naam staat, ik wist mijn kenteken ook al 2 weken maar kon hem pas opzoeken op internet toen hij op naam gezet werd. dus kon al kentekens opzoeken die na me werden uitgeven maar die van mij nog niet in die 2 weken.

Flem_nl

Forumguru
klopt het kenteken wordt pas vrijgegeven als hij op naam staat, ik wist mijn kenteken ook al 2 weken maar kon hem pas opzoeken op internet toen hij op naam gezet werd. dus kon al kentekens opzoeken die na me werden uitgeven maar die van mij nog niet in die 2 weken.
Ken 't. Weet ook al 2 weken mijn kenteken, maar op site vd RDW niet te vinden! Via de kenteken app dan weer wel....

MilanO

Nieuw lid
Hallo allemaal;

Gisteren besteld:

Octavia Combi 1.6 TDI Greentech Eleg Businessline DSG

Dynamic pakket
Sunset
Panoramisch glazen schuif-/kanteldakdak
Metallic lak metal grey
Drive set up

Indicatie leverweek: 12/2014

frisok

Senior Member
Hallo allemaal;

Gisteren besteld:

Dynamic pakket
Sunset
Metallic lak metal grey
Drive set up

Oh wow... dat is dan toch ook weer een forse levertijd!

harry123

Actief lid
Hallo allemaal;

Gisteren besteld:

Dynamic pakket
Sunset
Metallic lak metal grey
Drive set up

Wat is dat, een levertijd van 35 weken?!

Jaaaaaaa!! :tegek: Eindelijk goed nieuws! Het chassisnummer is bekend dus mijn auto is geboren! :bloemen: Helaas iets vertraagd, dus week 38 gaat niet meer lukken en week 39 wordt duimen. De fabriek houdt de leverweek op week 40, maar de dealer gaat kijken wat hij kan betekenen! Eindelijk komt het einde in zicht en kan ik in mijn auto gaan rijden! :yeehaa::D

Laatst bewerkt:

Skoda_Jake

Nieuw lid
Zojuist brief gekregen van Pon met twee dinercheques van 50 euro. Produktie is definitief gepland en verwachte leverweek door dealer is week 40 :D.....

CoesDoes

Forumguru
@Skoda liefhebber 1 Eindelijk! ;) Nu hopen dat de rest soepel verloopt, als het meezit zou het volgende week nog geregeld kunnen worden, kenteken kan al door lm aangevraagd zijn/worden, dan is het bijna alleen nog maar wachten op transport (nu op transport, dit weekend in Leusden en dinsdag bij de dealer, vrijdag het stuur in jouw handen!!)
:bloemen:

MilanO

Nieuw lid
JAJA het is echt week 12 van 2014.:thumbsdown:

CoesDoes --> Yes, Indien andere kleur dan levering in week 3 van 2014.
volgens de dealer: Metal grey is een nieuwe kleur en de reden van de enorme vertraging

Bovenaan Onderaan