Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

spruit89

Nieuw lid
Zonet de dealer gecontacteerd. ik mag eind volgende week mijn auto afhalen!!!
In bestelling: O3C Ambition black magic, Chrome pack, Style pack, Comfort pack, GPS pack,
Chrome dakrails, Sunset pack en afneembare trekhaak.
Bestelling geplaatst op 7 juli.

Blacky

Forumguru
In bestelling: O3C Ambition black magic, Chrome pack, Style pack, Comfort pack, GPS pack,

Gefeliciteerd, weer een blije O3 rijder erbij. Hopelijk geen slapeloze nachten :D

Gieliovd

Forumguru
Vanmorgen om 10:15 kwam in aan bij Skoda Ames in Dordrecht, na een bakje koffie en wat papieren was het dan tijd voor de onthulling. De wagen stond netjes klaar, bij de ramen, onder een Skoda kleedje. Weliswaar met een Seat achtergrond... dat was een minpuntje ;)

Eenmaal doek eraf, was de pracht wagen te aanschouwen:

Eenmaal op de stoep voor de deur ben ik erg blij!

En die "clean" kont is ook erg geslaagd :)

Skoda Ames leest ook zo nu en dan mee op het forum.

Mijn dank naar de dealer, er werd heel netjes de tijd genomen om alles door te nemen.

Op naar vele, vele fijne KM's!

Rick

Senior Member
Nette auto!! Inderdaad kont is zo goed strak. Mij valt ook echt altijd die neutrale kentekenplaathouder op. Keurig.

Gieliovd

Forumguru
Die achtergrond ben je snel vergeten. Mooie auto man:bloemen:. Alleen oppassen als het gaat sneeuwen dat je hem kwijtraakt :D.
Haha, daar dacht ik laatst ook over. Sterker nog, ik had al gedroomd dat ik sneeuw aan het krabben was en de krassen in de witte lak had gekrast :(
Nette auto!! Inderdaad kont is zo goed strak. Mij valt ook echt altijd die neutrale kentekenplaathouder op. Keurig.
Gaaf he? Ik heb expliciet gevraagd om kentekenplaat houders zonder reclame en ook luxe platen, super.

In Belgie? 10 weken dus.. Netjes

filas

Lid
Ik kreeg deze week juist het omgekeerde nieuws dat de mijne eerder in productie gaat week 40. :D

Eerder werd het volgende afgegeven.

Besteld: week 33 (15 augustus)

Verwachte leverdatum: week 49 (6 december).

Edwin1969

Actief lid
Werkelijk schandalig..... Ik wacht zelf nu op een auto die in week 33 al geproduceerd is en nog heb ik niks van de dealer gehoord wanneer ik hem nou eindelijk kan ophalen.

Die van mij is wk34 geproduceerd en ook ik heb nog niets gehoord. Balen !

Blijft inderdaad erg mysterieus hoe de logistiek functioneert bij Skoda/Pon (en nee, ik heb geen leer of panodak, maar wel een lekkere volle uitvoering). :pieker:

Bovenaan Onderaan