Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

octi candy

Nieuw lid
Vanmorgen om 10:15 kwam in aan bij Skoda Ames in Dordrecht, na een bakje koffie en wat papieren was het dan tijd voor de onthulling. De wagen stond netjes klaar, bij de ramen, onder een Skoda kleedje. Weliswaar met een Seat achtergrond... dat was een minpuntje ;)

Eenmaal doek eraf, was de pracht wagen te aanschouwen:

Eenmaal op de stoep voor de deur ben ik erg blij!

En die "clean" kont is ook erg geslaagd :)

Skoda Ames leest ook zo nu en dan mee op het forum.

Mijn dank naar de dealer, er werd heel netjes de tijd genomen om alles door te nemen.

Op naar vele, vele fijne KM's!

Hest

Nieuw lid
Mooie bak Gieliovd!!! Wit staat 'm idd heel goed. Volgende week wordt de mijne gebouwd met pano dak.
Hoe bevalt de 1.2 dsg?

Peever76

Nieuw lid
Vanmorgen om 10:15 kwam in aan bij Skoda Ames in Dordrecht, na een bakje koffie en wat papieren was het dan tijd voor de onthulling. De wagen stond netjes klaar, bij de ramen, onder een Skoda kleedje. Weliswaar met een Seat achtergrond... dat was een minpuntje ;)

Eenmaal doek eraf, was de pracht wagen te aanschouwen:

Eenmaal op de stoep voor de deur ben ik erg blij!

En die "clean" kont is ook erg geslaagd :)

Skoda Ames leest ook zo nu en dan mee op het forum.

Mijn dank naar de dealer, er werd heel netjes de tijd genomen om alles door te nemen.

Op naar vele, vele fijne KM's!
Gefeliciteerd, supergaaf zo in het wit. Heb je ook nog foto's van het interieur? Kan niet wachten op mijn EBL tevens in Candy White met Golus velgen. Is die clean achterkant nog te wijzigen voor mij denk je? Of had ik dit bij de besteldatum kenbaar moeten maken? Erg chique deze o3!

RoelF

Forumguru
Type en motor aanduiding zit geplakt. De dealer kan dit altijd nog verwijderen. Als je durft kan je dit zelf thuis ook.

Hest

Nieuw lid
Gefeliciteerd, supergaaf zo in het wit. Heb je ook nog foto's van het interieur? Kan niet wachten op mijn EBL tevens in Candy White met Golus velgen. Is die clean achterkant nog te wijzigen voor mij denk je? Of had ik dit bij de besteldatum kenbaar moeten maken? Erg chique deze o3!
Clean achterkant kan gewoon nog bij de dealer. Heb het ook gevraagd en is geen probleem!

Gieliovd

Forumguru
Thanks, ben er erg blij mee!

De 1.2 DSG bevalt me tot op heden prima, hij trekt flink en schakelt heerlijk soepel. Hij is ook lekker paraat. Start-Stop is soms wat irritant. Sta je bij stoplicht, groen, rem los... eerst motor starten, dan even twijfelen en gaan.

Ik doe rustig maar als je het pedaal wat meer intrapt blijft hij in 2-3-4 en gaat hij als een kanon. Ja, alles is relatief.

- Letters eraf kan nu ook, gewoon je dealer ff bellen. Kost niks (ja, de poetser heeft wat meer tijd nodig)
- Luxe kentekenplaten en zonder reclame is ook service op jouw verzoek

Verder doet wit hem echt goed ja, ben er erg blij mee. Jaren geleden zei ik nog, nooit een witte. Toen dacht ik ja wit is wel tof. En nu...

Zal je zeggen, ik wilde deze auto al jaren. Eerst de O2, toen de O2FL en dat is er nooit van gekomen i.v.m. huis, baan, geld etc.. Nu ben ik erg blij :)

Gieliovd

Forumguru
Ik heb wat simpele foto's van het interieur, niet spannend...

Ben trouwens ook wel te spreken over de radio. Werkt beter en sneller dan die in de Seat, al dacht ik dat ze identiek waren! Ook het beeld is overzichtelijker.

Wat wel jammer is, is dat het systeem niet naar je toegekanteld is maar zelfs van je af lijkt te staan. Dat is Skoda, symmetrisch, snap ik. Maar toch, gemiste kans!

Laatst bewerkt:

Rick

Senior Member
Ik adviseer je binnen het album "SkodaForum" te blijven, de rest geeft je inzicht in de rest van mijn levensactiviteiten :wavecry::shutup:
Haha had je naam al herkend van een ander forum. Man-o-man-o-man wat heb jij je een verbouwing op de hals gehaald. Respect! Kun je nu af en toe lekker in je nieuwe schone bolide rondrijden met verwarming, lekkere stoelen en wat entertainment op de radio als je binnen weer eens gek wordt.

Bovenaan Onderaan