Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

besbas

Lid
Vandaag ook de brief van Skoda Nederland ontvangen dat mijn nieuwe Octavia in week 42 geleverd gaat worden.:D
De brief was inclusief 2 dinercheques van ieder 50 euro.

Wauw! In het zwart is de Octavia toch wel erg mooi. Veel mooier dan ik had gedacht.

Voor diegenen die inmiddels in hun Octavia rijden: Veel rijplezier!!

Thorgal

Forumguru
Balen, balen, balen, weer uitstel van productie. Dit is pas de 3e keer grrrrrrr.
Dan weer de dsg, dan weer het dynamic pakket, dan weer het panodak. Wat zal het volgende zijn waardoor de productie uitgesteld wordt?

Nu wordt het ook nog eens november waardoor het nog maar de vraag is of de lm de auto wel op kenteken wil laten zetten. Policy is dat in november en december geen leaseauto's op kenteken worden gezet. Nou, dan wordt het januari 2014 :(
Heb je daar ook al contact over gehad? De levering is wel gepland voor eerder dit jaar. Wellicht dat ze daar rekening mee houden. Bij mij is het nagevraagd en omdat de levering in september was gepland is het voor hun geen probleem als het evt. November wordt.

kleine heino

Senior Member
Heb je daar ook al contact over gehad? De levering is wel gepland voor eerder dit jaar. Wellicht dat ze daar rekening mee houden. Bij mij is het nagevraagd en omdat de levering in september was gepland is het voor hun geen probleem als het evt. November wordt.

Ik ga maandag de lm even bellen, hopelijk kan de auto toch op kenteken worden gezet ondanks dat deze in november geleverd wordt.

Barrokok

Actief lid
Zojuist van de dealer vernomen dat de auto klaar staat, maar ik moet helaas nog tot december wachten voordat ik hem kan ophalen omdat mijn leasecontract pas in december afloopt.

Ik ga vanmiddag wel even kijken!

Barrokok

Actief lid
Als het goed is gaat ie pas in december op kenteken. Ze moeten hem nog dit jaar bestellen i.v.m. de 20% bijtelling. Ik denk dat de dealer geen risico heeft willen nemen, met als mogelijk gevolg dat de auto pas in 2014 geleverd zou worden en van wat ik er van heb begrepen komt ie dan niet meer in aanmerking voor de 20% bijtelling.

rtwee

Senior Member
Yes, wat een topauto! Vanochtend opgehaald en al aardig ontgroend met big smile de hele dag rond gelopen. Dadelijk even een rondje doen met Xenon aan.
Eerste indruk is:
- erg comfortabel
- degelijk, goede materialen
- subliem Columbus systeem dat perfect met iPhone samenwerkt en in combinatie met Canton audio een geweldig geluid. Mijn golf klonk goed maar hier ga je van :D
- geen dribbels, kraken of bonken gehoord.
- erg stil met TDI motor. Las recensies over brommende 1.6 TDI bij lage toeren, nou ik heb 5 jaar TSI gereden maar hier kan ik prima mee leven. Moet trouwens erg goed luisten en met radio aan merk je er absoluut niks van.

Hierbij wat foto's (hopelijk gaat het goed, is de eerste keer dat ik upload).

Wat een mooie wagen is het!! Ik heb nagenoeg dezelfde maar dan de 2.0 TDI. Maakt het nu nog moeilijker... in de wetenschap dat de wagen bij de dealer staat, maar ik van de LM nog tot 4.5 week moet wachten.. :(

Afwachtenmaar

Nieuw lid
Ben al een tijdje aan het wachten op mijn bestelde Octavia Elegance Business Line Combi. Besteld medio juni, laatste nieuws is productie waarschijnlijk eind oktober. Ik begrijp dat het probleem bij de wielen zit of zou de elektrische bestuurdersstoel ook levertijd problemen geven? Heeft iemand al een Octavia (Combi) met de elektrische bestuurdersstoel geleverd gekregen?.

Francois77

Actief lid
Yes, wat een topauto! Vanochtend opgehaald en al aardig ontgroend met big smile de hele dag rond gelopen. Dadelijk even een rondje doen met Xenon aan.
Eerste indruk is:
- erg comfortabel
- degelijk, goede materialen
- subliem Columbus systeem dat perfect met iPhone samenwerkt en in combinatie met Canton audio een geweldig geluid. Mijn golf klonk goed maar hier ga je van :D
- geen dribbels, kraken of bonken gehoord.
- erg stil met TDI motor. Las recensies over brommende 1.6 TDI bij lage toeren, nou ik heb 5 jaar TSI gereden maar hier kan ik prima mee leven. Moet trouwens erg goed luisten en met radio aan merk je er absoluut niks van.

Hierbij wat foto's (hopelijk gaat het goed, is de eerste keer dat ik upload).

Chapeau!! Wat een mooie combi! Dit is exact dezelfde versie als ik krijg. Wat een mooie stoelen. Ben benieuwd hoe dat eruit ziet met een stukje koe :-)

Woon je toevallig in de buurt van Dordrecht?

filas

Lid
Als het goed is gaat ie pas in december op kenteken. Ze moeten hem nog dit jaar bestellen i.v.m. de 20% bijtelling. Ik denk dat de dealer geen risico heeft willen nemen, met als mogelijk gevolg dat de auto pas in 2014 geleverd zou worden en van wat ik er van heb begrepen komt ie dan niet meer in aanmerking voor de 20% bijtelling.
Als t een 1,6 TD is dan is hij volgend jaar ook nog gewoon 20%.

Barrokok

Actief lid
Vanmiddag even wezen kijken!

Bijlagen

• 20130914_140019.jpg
    20130914_140019.jpg
    255,2 KB · Weergaven: 186
  • 20130914_140032.jpg
    20130914_140032.jpg
    252,4 KB · Weergaven: 180
  • 20130914_135737.jpg
    20130914_135737.jpg
    184,8 KB · Weergaven: 171

Barrokok

Actief lid
Jep, op de stijlen zit nog beschermfolie. Banden zijn de 18" Antaris. Volgens de Dealer stond de auto nu nog op "transport blokken??" en komt de auto straks nog lager te staan. Hij staat nu nog wat hoog op de poten.

Bovenaan Onderaan