Heb je daar ook al contact over gehad? De levering is wel gepland voor eerder dit jaar. Wellicht dat ze daar rekening mee houden. Bij mij is het nagevraagd en omdat de levering in september was gepland is het voor hun geen probleem als het evt. November wordt.Balen, balen, balen, weer uitstel van productie. Dit is pas de 3e keer grrrrrrr.
Dan weer de dsg, dan weer het dynamic pakket, dan weer het panodak. Wat zal het volgende zijn waardoor de productie uitgesteld wordt?
Nu wordt het ook nog eens november waardoor het nog maar de vraag is of de lm de auto wel op kenteken wil laten zetten. Policy is dat in november en december geen leaseauto's op kenteken worden gezet. Nou, dan wordt het januari 2014
Heb je daar ook al contact over gehad? De levering is wel gepland voor eerder dit jaar. Wellicht dat ze daar rekening mee houden. Bij mij is het nagevraagd en omdat de levering in september was gepland is het voor hun geen probleem als het evt. November wordt.
Prachtig om te zien, dit maakt het wachten op mijn beauty toch weer net iets moeilijker.Wat een heerlijke auto! Hier nog wat foto's van het dak!
Balen, balen, balen, weer uitstel van productie. Dit is pas de 3e keer grrrrrrr.
Dan weer de dsg, dan weer het dynamic pakket, dan weer het panodak. Wat zal het volgende zijn waardoor de productie uitgesteld wordt?
Yes, wat een topauto! Vanochtend opgehaald en al aardig ontgroend met big smile de hele dag rond gelopen. Dadelijk even een rondje doen met Xenon aan.
Eerste indruk is:
- erg comfortabel
- degelijk, goede materialen
- subliem Columbus systeem dat perfect met iPhone samenwerkt en in combinatie met Canton audio een geweldig geluid. Mijn golf klonk goed maar hier ga je van
- geen dribbels, kraken of bonken gehoord.
- erg stil met TDI motor. Las recensies over brommende 1.6 TDI bij lage toeren, nou ik heb 5 jaar TSI gereden maar hier kan ik prima mee leven. Moet trouwens erg goed luisten en met radio aan merk je er absoluut niks van.
Hierbij wat foto's (hopelijk gaat het goed, is de eerste keer dat ik upload).
Yes, wat een topauto! Vanochtend opgehaald en al aardig ontgroend met big smile de hele dag rond gelopen. Dadelijk even een rondje doen met Xenon aan.
Eerste indruk is:
- erg comfortabel
- degelijk, goede materialen
- subliem Columbus systeem dat perfect met iPhone samenwerkt en in combinatie met Canton audio een geweldig geluid. Mijn golf klonk goed maar hier ga je van
- geen dribbels, kraken of bonken gehoord.
- erg stil met TDI motor. Las recensies over brommende 1.6 TDI bij lage toeren, nou ik heb 5 jaar TSI gereden maar hier kan ik prima mee leven. Moet trouwens erg goed luisten en met radio aan merk je er absoluut niks van.
Hierbij wat foto's (hopelijk gaat het goed, is de eerste keer dat ik upload).
Als t een 1,6 TD is dan is hij volgend jaar ook nog gewoon 20%.Als het goed is gaat ie pas in december op kenteken. Ze moeten hem nog dit jaar bestellen i.v.m. de 20% bijtelling. Ik denk dat de dealer geen risico heeft willen nemen, met als mogelijk gevolg dat de auto pas in 2014 geleverd zou worden en van wat ik er van heb begrepen komt ie dan niet meer in aanmerking voor de 20% bijtelling.