Grin LenK Vind deze leukIk laat me deze keer niet tot opmerkingen verleiden...
Grin LenK Vind deze leukIk laat me deze keer niet tot opmerkingen verleiden...
Idd. Zo is (blijkbaar) de Pon modelpolitiek om de niet-zichtbare veiligheidsaspecten van een auto gewoon weg te laten.Nou weinig? Pon stelt wel de auto's samen voor NL, ze bepalen de pakketten ook
Wat kan beter:
- Optie toevoegen dat je spiegels ook kunt inklappen
Dat ben ik niet met je eens. Het display van menig IT-device is beperkter qua omvang. (maar daar kun je vaak met een webbrowser tegenaan praten).Wb meer instellingen via Maxidot. Daarvoor is het schermpje dan veel te klein. Het wordt dan ws erg ingewikkeld.
Even off topic.. Je kunt niet veel op het scherm kwijt dus het worden dan ws erg veel menu's en submenu om alles gestructureerd aan te bieden.
.
Zou mij wel verbazen, want ik ben veels te nuchter en rationeel voor een sales functie. :smirk:Zou met niet verbazen als Captain Hook binnenkort een uitnodiging van Pon krijgt voor de functie van after sales manager :xyxthumbs:
Blijft moeilijk. Zoveel mensen, zoveel wensen.Het verbaast mij altijd dat goed bedoelde opmerkingen/commentaar om een product of een dienst te verbeteren (afkomstig van kundige gebruikers) vaak volkomen ge-ignoreerd worden.
Antenne met lange spriet had van mij ook wel in het museum gemogen, zeker de pre-FL uitvoering die je plat moest leggen!
En wat ik mis na de facelift: de donkere band bovenin de voorruit!!!
- (Sportstoelen) geven te weinig steun in de onderrug. (oplossing als je leer besteld is om even wat meer opvulling te laten doen. Stoelen zijn trouwens verder heel erg goed.
(...)
- De zachte metallic-lak
Wat kan beter:
- Geluidsisolatie wielkasten
- Zijwindgevoeligheid
- Geluid radio (plaatsing speakers)
- Een minder diefstalgevoelige navi
- Optie toevoegen dat je spiegels ook kunt inklappen