je moet wel behoorlijk lomp doen wil je de parkeerkaarthouder afbreken..! .
Voor wat betreft de krasgevoelige bovenkant van de bumper, zijn er ook via Skoda beschermdelen te koop:
...
Oeps, zag de dorpelbeschermers op de site die je aangaf.@FredV: ik kijk er ongetwijfeld overheen, maar zie geen beschermdelen voor de bovenkant van de achterbumper..?!?
Van die bonnetjes breekt 'ie idd niet, maar wel tijdens het schoonmaken van de binnenkant v.d. voorruit. Een veeg met een doek met schoonmaakmiddel en het doorzichtige clipje blijft achter een doek haken of achter je mouw en knak; gebroken. :biggthumpdown:Misschien lok ik nu iets uit, maar je moet toch wel je best doen om dat clipje te breken door er een parkeerkaartje onder te schuiven....
Misschien lok ik nu iets uit, maar je moet toch wel je best doen om dat clipje te breken door er een parkeerkaartje onder te schuiven....
Ik ken enkel de OII FL goed dus kan deze kanttekeningen daardoor niet plaatsen en ben benieuwd waar je op doelt.je merkt gewoon dat de marges onder druk staan en er onderhuids flink veel veranderd is tov de pre-FL om de kosten te drukken.
Als dit echt duidelijk is dan vind ik dat zeer curieus.onderhuids flink veel veranderd is tov de pre-FL om de kosten te drukken.
Niet bij mijn OII FL Elegance BL-De accu niet meer in een stevige plastic beschermbak, maar een simpel -hoesje.
Softlack bladderde af (in ieder geval bij Seat en VW) en daardoor zag het er niet mee uit dus het lijkt me een verbetering op lange termijn.-de duurdere softlack oppervlakken vervangen door hard kunststof.