Ik weet het, de motorcode van de 63kW is CBZA en de 77kW is de CBZB.
Het verschil is puur programmering en iets zwaardere remschijven bij de 77 kW. Dat verklaart ook het gewichtsverschil.
En waarom kan de 63 KW dan niet naar hetzelfde vermogen getuned
(software!) worden als de 77 KW ?????
Zelfde programmaatje erin toch?
Nee ik denk dat er daadwerkelijk een ander verschil moet zijn.:ahum:
Daarbij (zie Yeti forum) hebben de 77 KW motortjes vaak al meer als de opgegeven PK tjes, veel al met 120 PK of meer).............
Daar ben ik voorlopig tevreden mee hoor: al zeer veel koppel bij lage toeren en zeker met de DSG geeft dit bevredigende stoplicht sprintjes.:super:
Wat betreft die remschijven ben ik juist niet tevreden (ik mis nu ook de schijven achter echt wel) met vochtig / koud weer moet ik vaak even extra krachtig trappen voor ik de juiste bite krijg, niet fijn.:biggthumpdown:
Binnenkort de bergen in met vier personen en volle bepakking, ben benieuwd.