Wat wordt de nieuwe auto van Joske?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Noord26

Forumguru
Dat is idd geen verkeerde auto, maar voor minder centen heb je een grotere O3 met betere uitrusting?

EdK

Forumguru
Is die scanner van u stuk @Joske ??
Een goede scanner scant de gehele bestelbon in één..........

Of wilt ge op deze manier die @Corné de Kluijver inhalen voor 6 sept met die 10.000 postings alhier ?

Joske

Forumguru
neeeen ;)

dat zou te voorbarig zijn natuurlijk!

De samenstelling is compleet, keuzes zijn gemaakt. Maandag naar mijn huidige dealer en afhankelijk van wat die mij nog aanbiedt (zit momenteel op een 5700 euro korting al) maak ik de keuze (van dealer);)

Cordoba

Forumguru
@Stewie als je nu voor de meeting van 6 september aan d'Ieteren beloofd, die 8000 posts achterstand op Joske hier op het forum in te lopen, tonen ze misschien compassie met u.;)

Joske

Forumguru
Alleszins, wat zal het worden:

Een O3 Combi metal grey elegance 1.4TSI

met GPS pack, Style pack en Comfort pack

extra opties: sunset, omkeerbaar koffertapijt, drivingmode selection en volledig leder

De packs zijn onder meer Columbus nav, 17 duims Teron velgen, instapverlichting, kessy, verwarmde voorzetels, elektrisch bedienbare bestuurderszetel, DAB, maxidot in kleur, LED vooraan en achteraan, zwarte mistlampen met bochtverlichting, BT etc.

Elegance versie: voor mij belangrijk: bi-xenonlampen, chroomomlijsting en parkeersensoren (jammer genoeg zijn die vooraan er uit gevlogen wegens leverproblemen)

zo zal ie uit zien:

Naamloos.jpg

interieur:

Naamloos.jpg

Stewie

Senior Member
@Stewie als je nu voor de meeting van 6 september aan d'Ieteren beloofd, die 8000 posts achterstand op Joske hier op het forum in te lopen, tonen ze misschien compassie met u.;)

Ik heb elke 2 jaar een nieuwe auto nodig en ze kunnen bij onderhoud de torenhoge lease tarieven vragen ;).

@Joske , mooie combo

Joske

Forumguru
En voor diegenen die het boeit, qua prijs zit ik bij de dealer nu aan:

€26144

vind ik een aanvaardbaar bedrag voor zo een complete auto ;)

veel gekker dan dit moet het alleszins niet worden aangezien ik deze auto privé aanschaf ;) ;)

CDK

Forumguru
@Joske, super dikke configuratie kerel! Je gaat er fors op vooruit tov je O2 dikke proficiat :thumbsup: en je verdient het ook gewoon!

Stewie

Senior Member
Valt goed mee eh Joske, mijne zit op 23.200 en ik heb 'maar' een ambition.
Veel meer als dat zou ik prive ook niet uitgeven hoor. Een auto heeft voor mij weinig waarde buiten dat het een middel is om van A naar B te gaan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan