Wat wordt de nieuwe auto van Joske?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rosinfield

† In Memoriam
zonde hoor van dat chrome stripje. Misschien wil je die van mijn fabia hebben en die dan een beetje knap chomeloos maken? ;)

LdN

Forumguru
Wat heb jij het extra betaald?

Ik heb uiteindelijk niets betaald, is een deel van de compensatie geweest voor het ontbreken van de verwarmde achterbank.
Ik heb er ook nog een chroom sierstrip aan de achterzijde en instaplijsten voor gekregen.
De prijs van de strip is overigens inclusief montage.

Joske

Forumguru
@Mettes

nog altijd niet... het bieden op het "wrak" (=vreselijk woord) is nog steeds gaande. Afhankelijk van de geboden prijs zal de wagen al dan niet totaal verlies verklaard worden é.

Joske

Forumguru
pffff

10 dagen... :thumbsdown:

zo is mijn (eventuele) nieuwe O3 nooit op tijd geleverd voor de meeting van 6 september.. :cry:

dirkkroneman

Forumguru
Dat zou wel flink balen zijn! Maar je weet het, als het moet haal ik je op he ;) Zal vast ook wel iets te regelen zijn met een mooie leenauto? Maar het mooiste is natuurlijk gewoon dat je met je eigen auto komt!

micky

Forumguru
Als je nog moet bestellen red je dat sowieso niet meer ben ik bang, of zou je een voorraad auto nemen?

Joske

Forumguru
neen, de kortingen op nieuwe auto's zijn veel voordeliger dan een stockwagen. Leverdatum staat momenteel op eind augustus, welke vrij goed nageleefd wordt heb ik begrepen. :)

micky

Forumguru
@Joske dat lijkt mij sterk gezien de ervaringen, ook mijne is vertraagd, bestelt omstreeks 20 maart zou eerst week 24 productie, nu staat hij al op 31, hou er echt rekening mee dat het kan gaan tegenvallen....:wavecry:

Joske

Forumguru
@micky

heb jij je auto dan ook in BE besteld mss? ;)

levertermijn voor gelijk welke Octavia (met uitzondering van het probleemgeval RS) staat momenteel op 10 weken, ik heb al meerdere bevestigingen gekregen van deze termijn. (bevestigingen: personen die er 1 bestellen waarbij de opgegeven productietermijn gerespecteerd is geweest)

micky

Forumguru
Dat is mooi!! wat ik bedoel is dat ze dat hier eerst ook aangeven en dan bijstellen, de greenline's gaan doorgaans hier wel wat sneller...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan