Wat wordt de nieuwe auto van Joske?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Antera

Donateur
Ga het helaas ook niet hier posten @Jstruijk . er is al veel bloed zweet en tranen bij gekomen om alles uit te zoeken en soms nog.

@Joske SS is gewoon uit te zetten :-) en Driving mode zou met het plaatsen van de bewuste knop met de bekabeling ( waar ik helaas nog steeds geen schema van gevonden krijg) het ook selecteerbaar maken voor de bestuurder zonder VCDS

sorry

EdK

Forumguru
Inderdaad, ik zie ook meer en meer benzine uitvoeringen verschijnen hier (bij particulieren). De 122pk is niet te verkrijgen in de O3 (in België?) @EdK

Oke maar neem aan wel de 1,4 maar met iets meer PK's
Maar er schijnen al meerdere 122 PK uitvoeringen de rollebank opgegaan te zijn en velen bleken dan al standaard tegen de 140 aan te hikken.
Mijne nooit laten meten omdat me dat verder niet boeit maar verbaasd me niets als de uitvoering bij jullie ook al standaard meer heeft dan op papier opgegeven

Tafkah

Forumguru
Volgens mij zijn de 1.4's in de SII, OII en Yeti momenteel allemaal 122 pk-ers. Alleen de OIII heeft 140 pk (zelfde blok, andere software???)

Joske

Forumguru
Het is idd een Elegance Corné, chroom strip tussen de mistlampen zit in geen pakket vervat als ik het zo goed gezien heb. (of als optie aan te duiden) Hoe zat het nu ook alweer met die strip? (normaal toch voor de auto's zonder ACC dacht ik? vast iets enkel voor NL dan?)

Joske

Forumguru
als ik zo even door de foto's grasduin (fotogalerij) van de O3's lijkt dit standaard aanwezig te zijn op een Elegance uitvoering. Zal eens even op de configurator kijken in NL én in BE ;)

LdN

Forumguru
Bij een EBL zonder FA is de chroomstrip in ieder geval niet standaard, ik heb hem als extra laten monteren.

guitar_billy

Senior Member
@Joske, ik vindt die donkere mistlampen veel mooier staan; en gelukkig niet zo een "raket-neus" middenin (voor de ACC radar?)
Een chroom stripje moet toch wel aftermarket te plakken zijn? Zijn altijd genoeg mensen die geen genoeg kunnen krijgen van hun auto met chrome vol te plakken... anderen zijn weer druk bezig het in kleur te spuiten of te wrappen. :)

Joske

Forumguru
ja dat chroom stripje zal vast nog wel achteraf kunnen ;)

zie het alvast niet tussen de optielijst staan, in zoverre dat zo belangrijk is op dit moment :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan