neen.. eigenlijk niet nee, maar toch bedankt voor je aanbod hoor
heb vandaag het bestek onder ogen gehad, 10500 euro voor de schade die op dit moment vastgesteld is kunnen worden. Kopchassis is ook geraakt, rechtervoorwiel heeft zich verzet naar achteren toe. Maw, ophanging is geraakt. Alleen aan onderdelen zonder btw zitten we al aan bijna 6k, de rest is uurloon en daar vervolgens btw op komen we op het eerstgenoemde bedrag. Dan moet het chassis nog een stresstest ondergaan alvorens ze aan reparatie zouden beginnen, om de stevigheid te testen en weet ik veel wat nog allemaal..
Alles hangt af van de expert en uiteraard op de biedingen die zullen volgen op het "wrak". Hoe hoger die zijn, hoe sneller de wagen totaal verlies verklaard zal worden..
Indien dit het geval zou zijn, is er reeds een beslissing genomen in ons gezin. Dan wordt het een O3 Combi Elegance uitvoering met alle mogelijke toeters en bellen (aangezien deze in uiterst voordelige pakketten momenteel aangeboden wordt) MAAR dan wordt het een 1.6TDI.
Dit omdat mijn vrouw hier meer gemoedsrust in kan vinden als ik alleen of met het gezin op de baan ben, ik begrijp haar goed, zeker na alles wat er gebeurd is. Ook al heeft het ongeval niets te maken met snelheid, toch begrijp ik haar.
(maar we lopen alweer op de feiten vooruit, zal nog minstens een week duren alvorens ik iets concreets zal weten van de expert/verzekering)
Nogmaals dank voor jullie adviezen, steun en begrip. Dit betekent veel voor mij en mijn gezin