Mogen ook op de mijne liggen.Vrijdag mijn o3C gaan afhalen, er liggen Michelin Energy Savers op. Ben hiermee best wel tevreden.
Het blijkt (heb het gisteren zelf nog bekeken) dat de SC5 wel de velgrandbescherming heeft, maar deze is smaller dan op de SC2! Dus de SC2 beschermt beter en ziet er ook mooier (voller) uit!Ik zou toch eens nagaan wat de ouderdom is van de banden die er nu onder liggen. Als dat banden zijn die al 8 jaar op de plank liggen zou ik bedanken voor de eer en vragen om een setje SC5 met velgrandbescherming.
Nou, volgens mij heb ik geen velgbescherming...
Zo, da's vroeg?! Maar welke Michelins heb je er onder laten leggen?Bij mij liggen de winterbandjes er al op.... Bekijk bijlage 20885
De 3 of 4?! Hoorde van "mijn bandenman" dat er leverings issues zijn met de 4!De LM laat alles nu op winterbanden leveren. Er liggen Michelin Pilot Alpine onder. Speciaal voor sportieve auto's....
De 3 of 4?! Hoorde van "mijn bandenman" dat er leverings issues zijn met de 4!
Ah dat vermoede ik al.De 3.
Ja toch een afweging tussen montagekosten en slijtagekosten. Ja dat van die sneeuw mag gaan gebeuren hoor, heb ook niet voor niets nu ook een ski-luik!Helemaal mee eens m@rc, alleen heeft de LM het beleid alle nieuwe auto's vanaf oktober op winterbanden af te leveren... Aangezien ik mijn auto op 26-9 heb ontvangen staat de mijne er al op... Kom maar door met die sneeuw!