Flem_nl
Forumguru
Ook wel een beetje laat van. Dus 't Canton systeem maar extra laten werken...Bij mij ContiSportContact2 op mijn 18 inch klappers. En ja, je hoort de banden duidelijk vooral boven de 100 km/h
Ook wel een beetje laat van. Dus 't Canton systeem maar extra laten werken...Bij mij ContiSportContact2 op mijn 18 inch klappers. En ja, je hoort de banden duidelijk vooral boven de 100 km/h
Bij mij de Goodyear ultragrip 86 november gaan er aleer nieuwe banden onder bij me
Ik had geen invloed op de keuze van merk en type. Ook krijg ik ze gewoon om de Teron's gelepeld. Ik ga me er verder niet druk om maken. In Nederland met die 3 cm sneeuw komt alles sowieso goed. Gaan we op wintersport, zien we het dan wel weer.
Ben benieuwd wat voor winterbanden erom komen. Vredestein, Michelin....? Of toch Flamingo
Nog wel een vraag:
Wie heeft er een reallife afbeelding van de Skoda 16" wieldoppen onder de O3? Type Tekton en/of Nordic
In bijlage een van de banden die onder mijn OC3 liggen. Ik ben er al uit dat het een Michelin is. Maar kan iemand mij helpen met het type te identificeren?
@Francois77: de auto met winterbanden en wieldoppen Tekton: Bekijk bijlage 21450 Bekijk bijlage 21451
Weet ik wel, maar heb er vergeten naar te kijken. Eigenaardig aan deze band is dat de naam Michelin in het donker op een lichter veld staat terwijl het bij de meeste banden, zelfs bijna alle juist andersom is. Misdchien doet dat feit bij iemand onder jullie een lichtje branden. Waarvoor dan dank.Staat meestal gewoon op de zijkant van de band, dus even alles lezen wat er op staat.