Welke banden liggen er onder uw pas geleverde O3?

Niels

Actief lid
Bij mij liggen er Pirelli P7 Cinturato 225/45/R17 banden om, tenminste om de lichtmetalen velgen...
En die zitten er vrijdag (als ik de auto op mag halen) niet meer onder :nono:, in plaats daarvan winterbanden op stalen velgen (met wieldoppen, dat dan weer wel).

Herman Janssens

Senior Member
Bij mij zijn het Michelins 17". Heb vergeten te kijken welke type, oen dat ik ben. Zal straks eens een uitvergroting van een wiel posten. Misschien kan een van jullie er een type op plakken.De Michelin Primacy HP 225/45 R17 91W die ook bij Turbopower onder liggen zouden me wel tevreden kunnen stellen.

Gieliovd

Forumguru
6 november gaan er aleer nieuwe banden onder bij me :)

Ik had geen invloed op de keuze van merk en type. Ook krijg ik ze gewoon om de Teron's gelepeld. Ik ga me er verder niet druk om maken. In Nederland met die 3 cm sneeuw komt alles sowieso goed. Gaan we op wintersport, zien we het dan wel weer.

Ben benieuwd wat voor winterbanden erom komen. Vredestein, Michelin....? Of toch Flamingo :tongue:

Flem_nl

Forumguru
6 november gaan er aleer nieuwe banden onder bij me :)

Ik had geen invloed op de keuze van merk en type. Ook krijg ik ze gewoon om de Teron's gelepeld. Ik ga me er verder niet druk om maken. In Nederland met die 3 cm sneeuw komt alles sowieso goed. Gaan we op wintersport, zien we het dan wel weer.

Ben benieuwd wat voor winterbanden erom komen. Vredestein, Michelin....? Of toch Flamingo :tongue:
Bij mij de Goodyear ultragrip 8

Herman Janssens

Senior Member
In bijlage een van de banden die onder mijn OC3 liggen. Ik ben er al uit dat het een Michelin is. Maar kan iemand mij helpen met het type te identificeren?

Bijlagen

• DSC01030.JPG
    DSC01030.JPG
    248,5 KB · Weergaven: 63

Remakil

Forumguru
Als ie straks afgeleverd wordt, zitten er Conti winterbanden onder...
In het voorjaar komen er mooie 18" velgen onder met Conti zomerbanden... ;)

Francois77

Actief lid
Tegen de tijd dat hij wordt uitgeleverd zullen er stalen velgen met winterbanden 16" onder komen. Heeft wel wat woorden met de vrouw opgeleverd. "Heb je zo'n nette auto met mooie 17" wielen, ga je er stalen velgen met wieldoppen onder leggen" "voor die paar dagen dat je op wintersport gaat!":mad:
Het antwoord van mijn zijde was dat er geen sneeuwkettingen om de 17" gaan en het het behoud van van de lm velgen was ging er niet in.

Jammer voor de vrouw!:D

Nog wel een vraag:

Wie heeft er een reallife afbeelding van de Skoda 16" wieldoppen onder de O3? Type Tekton en/of Nordic

Flem_nl

Forumguru
Niet onnodig quoten AUB

Er zijn echt wel speciale sneeuwkettingen te vinden die er onder kunnen. Bedoeld voor krappe wielkasten!

Laatst bewerkt door een moderator:

Francois77

Actief lid
Niet onnodig quoten AUB

Yes i know, maar buiten het feit dat ze best aan de prijs zijn ( ons bien zunig:D) is het wel het behoud van je wielen. Ok, ik lease hem, maar ik ben er wel zuinig op.

Niels

Actief lid
Nog wel een vraag:

Wie heeft er een reallife afbeelding van de Skoda 16" wieldoppen onder de O3? Type Tekton en/of Nordic

Morgen kan ik een foto maken en posten, ik mag hem (haar?) dan eindelijk ophalen! Ik meen dat er bij mij de Tekton wieldoppen op de stalen winterband velgen zitten.

Francois77

Actief lid
Niet onnodig quoten AUB
Niels,

Daar ben ik reuze benieuwd naar alvast bedankt:thumbsup:

Toevallig ophalen in Spijkenisse? Hoorde de dealer aldaar wel over deze doppen onder een O3.

Niels

Actief lid
@Francois77: mijn dealer zit in Gorinchem, zag daar toevallig afgelopen zaterdag al een O3 combi met winterwielen & wieldoppen staan toen ik mijn auto ging bekijken. Was alleen even vergeten een plaatje te schieten...

Herman Janssens

Senior Member
Staat meestal gewoon op de zijkant van de band, dus even alles lezen wat er op staat.
Weet ik wel, maar heb er vergeten naar te kijken. Eigenaardig aan deze band is dat de naam Michelin in het donker op een lichter veld staat terwijl het bij de meeste banden, zelfs bijna alle juist andersom is. Misdchien doet dat feit bij iemand onder jullie een lichtje branden. Waarvoor dan dank.

Bovenaan Onderaan