Volgens mij geeft Skoda aan dat de max inch maat voor kettingen 16 is en de breedte 7Welke sneeuwkettingen kunnen om de 17' Teron velgen.
Dat komt door die extra paarden onder de kap die je er als cadeautje bij gekregen hebtDie ContiSC5 lijken me erg snel te slijten, zal ze eens opmeten en dat met mijn erg beschaafde rijstijl tegenwoordig.
Andersom 17" breedte 6J, via m.n. Duitse sites zijn er meestal wel after market alternatieven te vindenVolgens mij geeft Skoda aan dat de max inch maat voor kettingen 16 is en de breedte 7
Kun je een voorbeeld geven? Ik heb een tijdje gezocht naar 6Jx17 en een ET van 45 a 50, maar niets kunnen vinden.Andersom 17" breedte 6J, via m.n. Duitse sites zijn er meestal wel after market alternatieven te vinden
Standaard kettingen niet denk ik, dus dat zien we dan wel weer. Koop ik wel sokken ofzo.Passen daar sneeuwkettingen op?
Ben net terug van de wasstraat.... Die Alarisvelgen blinken weer als een tiet... Valt mee dus!Heb al wel gezien dat ze net als de Alaris een drama zijn om ff met een spons te wassen, want er zitten hele smalle uitsparingen tussen de "spaken" waar je met spons amper tussen komt....Dus hoop dat ik ze beetje mooi kan houden.
Bij Jerry zo te zien! Ach, zo zie je maar overal is een mouw aan te passen.Ik ga vanavond ook een set maggi trak auto , nr 211 ophalen. Eveneens via marktplaats gevonden. De set is nog nieuw, en zo spaar ik behoorlijk wat uit!